Recensie Sasha - Diemen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
14/09/24
6
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7609489-sasha
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben een tijdje geleden bij Sasha geweest. Ik vond het een echte tegenvaller. Van de intimiteit zoals die beschrijft en haar advertentie heb ik niks gemerkt. Nu heb je twee mensen nodig voor een geile date. Het zal ook wel voor een deel aan mij hebben gelegen.

De eerst tegenvaller voor mij was dat ik bij binnenkomst haar niet aantrekkelijk vond. Ook niet lelijk. Niet mijn type.

De tweede tegenvaller was dat we op slaapkamer aan het tongen waren. Dat zij heel autistisch een ander kant uitkeek. Daar begon dat ze hele gevoelige borsten heeft. Toen dacht ik nog dat ik net zo thuis had kunnen gaan neuken.

Daarna gingen we samen douchen. Dat was allemaal prima. Pijpen was ook redelijk. Met beffen kwam ze op mijn gezicht zitten wat altijd heel geil vind.

Af en toe zette zo'n semi-geil-06-lijn-stemmetje op. : "Oh, wat heb jij een grote pik." "Wat word ik hier geil van." Ik hou wel van geile praat tijden het neuken. Ik kan niet tegen hoge over-geacteerde stemmetje.

Uiteindelijk heb ik in haar kutje klaargekomen.

Hier in Amsterdam vind ik het aanbod voor privé-ontvangst zo mager de laatste tijd. Ik mis echt een paar van mijn favoriete dames, zoals bijvoorbeeld Luisa. Die niet meer naar Amsterdam komt, omdat ze geen plek kan krijgen. Dan moet ik naar Eindhoven om mijn favoriete dame te neuken. Ik ga daarom ga meestal naar park 118.

Misschien was wel de grootste tegenvaller dat ik had gehoopt op een nieuwe vaste dame, maar dat ze de eerste ronde van de sollicitatie niet is doorgekomen.
 
Had je deze niet beter hier kunnen plaatsen?

 
Terug
Bovenaan Onderaan