WHEM Sasha/ Deya, privé ontvangst Amersfoort (voorheen ook Arnhem en Nijmegen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
4.336
30/06/21
4.286
49
Sasha is een dame die op Hookers ook reeds is besproken, maar wat ik mij kan herinneren waren dit slechts "meningen" en geen ervaringen.

Sasha (Deya) heeft namelijk 2 profielen, met verschillende eigenschappen vermeld. Dat voorspeld vaak weinig goeds, zo is de ervaring van velen... Ook is zij niet erg honkvast. Eerder Arnhem, Nijmegen...en nu weer in Amersfoort.

Tóch blijf ik nieuwsgierig. Wie weet zijn er hier wandelaars, die haar al eens hebben bezocht. Wie o wie?

Sasha

Deya

Prima
Sasha is een dame die op Hookers ook reeds is besproken, maar wat ik mij kan herinneren waren dit slechts "meningen" en geen ervaringen.

Sasha (Deya) heeft namelijk 2 profielen, met verschillende eigenschappen vermeld. Dat voorspeld vaak weinig goeds, zo is de ervaring van velen... Ook is zij niet erg honkvast. Eerder Arnhem, Nijmegen...en nu weer in Amersfoort.

Tóch blijf ik nieuwsgierig. Wie weet zijn er hier wandelaars, die haar al eens hebben bezocht. Wie o wie?

Sasha

Deya
Het is een mooie dame. Reeds eerder 1x bezocht in regio Den Bosch wel tijdens de Corona tijd. Dame werkte voorheen als raamdame in Duitsland. Service is opzicht prima. Voor pzc bij betalen, maar niet gedaan. Doet goed mee in het spel. Het is een dame waar je je nek voor omdraait.

Dit is de dame nu blond voorheen brunette haar natuurlijke haarkleur. Ik vind haar met natuurlijke haarkleur er veel beter uit zien, nu ze blond haar heeft en ook veel make-up op heeft, heeft ze een ordinair uiterlijk, dat vind ik echt lelijk.

Hier heb je een andere topic over haar. Ze veranderd elke keer haar naam onder Sasha, Katia, Delya, Deya, Maya. Je kan niet veel reviews vinden over haar service dus je weet niet echt of je een leuke tijd met haar kan brengen. Maar ik heb haar wel 1 keer bezocht, toen waren haar prijzen nog relatief laag in verhouding met andere dames op kinky.

Ik kan met zekerheid zeggen dat de dame die ik heb bezocht niet de dame is op deze foto's en daar ging de oorspronkelijke topic ook niet over. Ik heb met bovenstaande contact gehad en foto's uitgewisseld.

Er worden dan ook 2 profielen door elkaar gehaald.

Hoe kan dat nou? De dame die ik heb geplaatst in deze topic is de dame die voorheen zich Sasha/Deya noemde zoals in deze topic. Zij veranderd steeds haar naam en ze heeft haar haren nu blond geverfd. Ik weet zeker dat de dame die ik heb geplaatst in deze topic over dezelfde dame gaat. Ik heb nog oude foto's van haar met haar natuurlijke haarkleur. De dame die jij hebt bezocht komt toch uit Moldavië en was brunette?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan