Beste.
Danku voor uw recentie.
Ik zou graag ook een recentie over jou willen neerleggen.
Kwestie dat andere mense de 2 kanten van het verhaal kunnen lezen.
ik kan mij u nog heel goed herinneren,
U was die dag meer dan een kwartier te vroeg, En stond al ongeduldig voor de deur te wachten,
Ik laat de klantjes zich altijd eerst opfrissen,
Terplaatse leg ik een handoekje en zeep klaar voor u.
Eens op de kamer merk ik dat u totaal geen zeep heeft gebruikt, u heeft een halve dag lekker gewerkt en gezweet. Toen ik aan u vroeg of u wel degelijk uw intieme zone met zeep heeft gewassen, ontkende u dit meteen. Met of zonder zeep. Je ruikt het verschil meteen.
Respect moet van beide kanten komen, als u hierover gaat liegen dan ben ik inderdaad iets minder enthousiast. (Moest dit andersom zijn zou u ook niet blij zijn)
U ben wel degelijk een half uur binnengebleven want de volgende heeft 5min langer moete wachten in de straat. Dat heb ik net opgezocht in mijn berichtjes.
Als u op een 5tal minuutjes al buite zou geweest zijn.
Dan zou het mij verwonderen dat u mij nog kon vertellen dat uw gsm nummer op de fakerslijst staat, en u zelf niet wist hoe dat kon, ik heb dit samen met u nagekeken en dit klopte, bij uw gsm nummer stond 'diestal, niet komen opdagen na een afspraak, arrogant' ik denk dat mijn collega's dit niet zomaar zullen plaatsen.
en vol siliconen? Dan bent u de enige die klaagt. Niemand ziet het verschil tusse mijn valse borsten en echte. En buiten dat.. is alles naturel.
Spijtig van u recentie maar dan gelieve ook niet meer de moeite doen om nog een afspraak te maken
mvg
Sascha?