Recensie Sarika, Golden Thai Hands, Walem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mechelaar

Vaste klant
Forumpionier
104
24/07/21
67
16
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/g-o-l-d-e-n-t-h-a-i-h-a-n-d-s/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
De foto's misleiden. De dame is ouder, kleiner en molliger dan de foto's doen uitschijnen. Ze zijn in ieder geval op een veel eerder moment in haar massagecarrière genomen. Maar
de vriendelijke ontvangst en het vooruitzicht op een goede massage, door ongetwijfeld haar jarenlange ervaring, maakte dat ik bleef.

Die goede massage heb ik echter niet gekregen. Heel flauw gewrijf, meestal met 1 hand. Wel onmiddellijk - na 5 seconden of zo - regelmatig voelen tussen de benen. Geen massage en geen opbouw van de erotische spanning. Heb me dus snel omgedraaid voor een hj en pzc. Geen probleem voor Sarika.

Nog even gebabbeld met haar. Engels regelmatig moeilijk te verstaan. Ze gaf aan niet meer in Waarloos te werken maar enkel nog in Walem.

Conclusie. Had ergens gehoopt dat het gezegde over een oude schuur die in brand staat klopte. Helaas voor mij deze keer niet 😏. De andere 2 dames die ik zag in het salon zagen er nog veel ouder uit dan Sarika. Blijkbaar is Emy daar wel een jonge Thaise maar die zag ik niet en vind er ook geen recensie van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan