- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ergens eind vorig jaar heb ik Sarah bezocht bij Massageweld Antwerpen. Ze stond al langer op mijn radar door uitstraling op de foto's en kon eigenlijk niet direct een topic vinden over haar. Dus de stoute schoenen aangetrokken en naar Antwerpen afgereisd! De locatie was ontzettend mooi en bij binnenkomst krijg je meteen een goed gevoel. De entree is niet zo heel erg anoniem en zit naast een terras waar mensen zaten.
Ze kwam aangelopen en ze was vrijwel direct de dame zoals op de foto's! Echter had ik wel verwacht dat ze de Nederlandse/Vlaamse taal sprak en ze sprak (goed) Engels. Ze heeft een erg afgetraind lichaam en dat voel je ook tijdens de massage. Haar billen zijn erg gespierd en ze is net wat steviger kwa masseren in het algemeen. De massage was in mijn smaak goed! Wel is ze iets afstandelijker dan ik van sommige dames gewend ben met o.a. het douchen. Al kan dat ook iets zijn wat in de toekomst soepeler zou worden als je haar vaker bezoekt. Maar dit was zeker geen negatieve ervaring!
Ze kwam aangelopen en ze was vrijwel direct de dame zoals op de foto's! Echter had ik wel verwacht dat ze de Nederlandse/Vlaamse taal sprak en ze sprak (goed) Engels. Ze heeft een erg afgetraind lichaam en dat voel je ook tijdens de massage. Haar billen zijn erg gespierd en ze is net wat steviger kwa masseren in het algemeen. De massage was in mijn smaak goed! Wel is ze iets afstandelijker dan ik van sommige dames gewend ben met o.a. het douchen. Al kan dat ook iets zijn wat in de toekomst soepeler zou worden als je haar vaker bezoekt. Maar dit was zeker geen negatieve ervaring!