Recensie Sarah (Gre), Duisburg, Vulkanstrasse, Eros 26 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sarah was een favorietje van me, toen ze nog Julia heette en in Aken werkte. Voor haar wil ik wel eens een uurtje extra rijden en naar Duisburg gaan. Wat zijn haar werktijden tegenwoordig, normaal gesproken?
 
Ik las op het nzc-forum het volgende verslag, maar zag ook dat de schrijver hiervan tot mijn grote verbazing daar nu geblokkeerd is.
Ik vind dat zijn bericht een juiste weerspiegeling is van feiten:



Zij doet diep pzc en je mag in haar mond klaar komen. Anal doet ze ook echt diep en hard . Ik heb altijd top tijd met haar
Ik kan jullie vertellen dat user franc hier dus grote onzin zit te vertellen.
User Franc is tevens actief op Girlsreview onder de naam Obida https://www.girlsreview.nl/members/obida.27755/ waar hij dezelfde onzin over Sarah zit te roeptoeteren en ook was hij actief op het Duitse Bordellcommunity.com onder de naam keesodi waar hij inmiddels verbannen is vanwege de onzin die hij schreef over Sarah in het Sarah topic op die site https://bordellcommunity.com/threads/vulkan-sarah-erospark-26-zimmer-707-1-og.133980/#post-874581.
Naja, lees maar eens het gebrekkige Duits van keesodi en hoe zeer de schrijfstijl van Obida op die van Franc lijkt en je zal zien dat ik hier geen onzin zit te vertellen.
Andere users op het Duitse BC kregen snel lucht van het feit dat hij leugens zat te vertellen te meer vanwege het feit dat iedereen die bij Sarah Eros 27 kamer 707 aan de deur vroeg om wat AO actie nul op het rekest kreeg:ROFLMAO:. Tja, die Duitsers zijn echt niet van gisteren hoor.
Ook op die Duitse site dezelfde grote verhalen over dat hij haar tegen overhandiging van vele honderden euro's anaal deed en compleet vol spoot. Dezelfde stoere praat dus als hier en op Girlsreview. Maar ondertussen zat hij dus in hetzelfde topic op BC te vissen naar haar telefoonnummer en haar aanwezigheid na te vragen bij andere leden. Hoe dan? Hoezo heb je het nummer niet van een dame die je zowat iedere week bezoekt en honderden euro's overhandigt? Simpelweg vragen toch? Een dame die iedere keer honderden euro's aan je verdient gaat jou echt wel haar nummer geven.
Een user die keesodi door had omschreef het als volgt
That user wasn't 100%. I even don't believe he visited her once, maybe he tried but got rejected, since then she became an obsessions for him or something like that.
https://bordellcommunity.com/thread...-26-zimmer-707-1-og.133980/page-3#post-908873
En precies zo zal het zijn.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik deed gisteren met mijn maat een dagje Duisburg waar we oa. de Vulkan en de Zooparkplatz bezocht hebben waarover in een ander topic meer.
Inderdaad op kamer 707 van Eros een prachtige slanke brunette met een werkelijk super strak figuurtje sexy gekleed in witte lingerie. Gewoon een fotomodelletje. Precies zoals in diverse fora topics omschreven. Zij stelde zich voor als Sarah uit Griekenland. Hele leuke sympathieke dame. Toen begon ik al te twijfelen of deze dame AO zou doen want dit soort goed bezochte en bijzonder knappe dames hebben het niet nodig om zich door jan en alleman zonder condoom te laten nemen. Die harken ook op een normale manier meer dan genoeg geld binnen. Bovendien, laat andere dames en/of de uitbater van Eros26 er niet achter komen dat je als dame je geld verdient met dit soort praktijken of onder de prijs werkt want dat betekent concurrentievervalsing en betekent dat ze je à la minute met je hele hebben en houden keihard buiten de deur zetten. En dat wil je niet als goed verdienende dvp.
Maar dan toch ff aan Sarah gevraagd of ze me tegen bijbetaling zonder condoom wilde pijpen. Je weet maar nooit immers. Nou, op dat moment begon ze zowat letterlijk vuur te spuwen. Natuurlijk deed ze dit niet. Nog niet tegen bijbetaling van 200 euro en of ik die onzin ook van de fora had? Hetgeen ik bevestigde en ik vertelde haar dat er een persoon op de Nederlandse fora de meest wilde verhalen over haar schreef over pijpen, neuken zonder, anaal en dat je haar zelfs mocht filmen tegen overhandiging van een half maandloon. Daarop werd Sarah witheet en ze vertelde me dat dit een onfrisse Nederlandse man was die zij een keer voor de deur had geweigerd en die haar sindsdien stalkte en uit wraak onzin over haar zit te schrijven op allerhande Nederlandse fora. Zegt allemaal wel weer genoeg dus en een bevestiging dat er veel onzin wordt geschreven op dit soort fora.
Toen ze wat was afgekoeld toch besloten bij haar binnen te stappen en genoten van een uitstekende service en wel alles met condoom. En dat kan ook lekker zijn zeker met de aanblik van zo'n pracht meid op je die je een fantastische service geeft.
Na deze zeer geslaagde kamer mijn maat weer getroffen bij de Imbiss voor Sexxxpalace. Hij had een uitstekende kamer gehad bij Roemeese Dea in het Vulkanhaus. Als bevestiging vroeg ik mijn maat ff langs kamer 707 te lopen in Eros 26 en aan Sarah te vragen of ze hem tegen meerprijs zonder ging pijpen. Even later kwam mijn maat weer terug en ook tegen hem had ze gezegd dat ze niets doet zonder condoom hetgeen mijn vermoedens bevestigde.
Kortom, deze mooie meid doet helemaal niets zonder condoom ook niet tegen betaling van vele honderden euro's.
Kortom, Franc is zo geobsedeerd door deze meid dat hij de meest wilde verhalen over haar uit zijn dikke duim zuigt.
Een zeer kwalijke zaak om op die manier een dame zwart te maken door op allerhande fora onwaarheden over haar te gaan roeptoeteren.
 
Is een gek . Met zijn verhaal . Ik kan de hele forum niet en hij maakt van zo veel forums een verhaal. Jongens als jullie mij niet geloven vraag toch aan andere meiden in Eros over Sarah dan zul je zien wat ze zeggen . Wat zij alles doet . En als niet ik geniert er zelf van . Ik wou allein maar dat meer mannen van haar konden genieten .
 
Terug
Bovenaan Onderaan