• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Sarah, Body Contour, Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richarddijk

Newbie
4
18/04/22
4
1
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben normaal gesproken niet zo'n schrijver, maar hetgeen ik vanmiddag heb meegemaakt, wil ik jullie niet onthouden.
Normaal gesproken ervaar ik best een goede tot uitstekende dienstverlening van Body Contour in Rotterdam.
Vanmiddag is daar echter, helaas, verandering in gekomen.
Ik betaalde voor een massage van een uur en ik kon tussen 3 dames kiezen. Ik koos voor de Spaanse Sarah. Een tengere dame met lange zwarte haren, cup B, met mooie grote tepels.
Voor extra dienstverlening heb ik 50 euro extra betaald.
Vooraf gedoucht en toen begon de massage. En ik moet zeggen die was best goed. Ik mocht me vrij snel omdraaien en ze begon aan de voorkant. Ik had al een erectie, dus pakte ze gauw een condoom om me te pijpen.
Maar, toen ik klaar was gekomen, was de massage ook voorbij en kon ik weer gaan douche. Al met al heb ik, inclusief douchen, een half uur dienstverlening gehad.
Toen ik me aan had gekleed, had de gastvrouw ook door dat het allemaal wel erg kort had geduurd en opeens stonden er een stuk of 5 dames om me heen die het daarmee eens waren. Dus werd Sarah erbij geroepen die het er natuurlijk mee oneens was en behoorlijk pissig werd.
De discussie tussen de dames ging zo even door (ik stond slechts vol verbazing toe te kijken) en als oplossing werd alsnog een half uur massage aangeboden.
Ik wilde dat wel, maar dan met een andere dame. Dat kon helaas niet, het kon alleen met Sarah.
Aangezien zij dus nog steeds behoorlijk pissig was, leek me dat geen goed idee. Dus heb ik uiteindelijk maar eieren voor mijn geld gekozen.
Al met al was het dus een behoorlijk duur half uurtje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan