- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/geile-sarah-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Sarah onlangs bezocht in Diest .
Ik wou nog eens op verkenning gaan en heb het me zeker niet beklaagd .
Afspreken gaat vlot via whatsapp , ik moet toegeven omdat het een jonge dame is dat ik wat argwanend was maar je mag op uw 2 oren slapen het is het meisje van de foto's en wat er beschreven staat in haar advertentie kan je ook verwachten.
Kamer is proper en je kan er douchen.
Ze is een mooi en zeer vriendelijk meisje met een leuke babbel.
Na de douche er aan begonnen , ik heb wel een beetje de leiding genomen en de date zo wat naar mijn hand gezet omdat ik daar om 1 of andere reden zin in had en ze doet goed mee.
Sex is goed en ze(tong) zoent lekker.
Pijpen deed ze ook wel lekker en diep.(zc)
Verschillende standjes de revue gepasseerd.
Mooie kont en het zicht was geil in doggy , ze zet zich in een mooie positie met haar kont goed omhoog zodat je heerlijk mocht doorgaan waardoor mijn kruit snel verschoten was.
Voor mij persoonlijk was het een geslaagde date en voor herhaling vatbaar.
Goedkoop is ze inderdaad niet maar ik reed met een glimlach naar huis en dat zegt persoonlijk genoeg .
Ik wou nog eens op verkenning gaan en heb het me zeker niet beklaagd .
Afspreken gaat vlot via whatsapp , ik moet toegeven omdat het een jonge dame is dat ik wat argwanend was maar je mag op uw 2 oren slapen het is het meisje van de foto's en wat er beschreven staat in haar advertentie kan je ook verwachten.
Kamer is proper en je kan er douchen.
Ze is een mooi en zeer vriendelijk meisje met een leuke babbel.
Na de douche er aan begonnen , ik heb wel een beetje de leiding genomen en de date zo wat naar mijn hand gezet omdat ik daar om 1 of andere reden zin in had en ze doet goed mee.
Sex is goed en ze(tong) zoent lekker.
Pijpen deed ze ook wel lekker en diep.(zc)
Verschillende standjes de revue gepasseerd.
Mooie kont en het zicht was geil in doggy , ze zet zich in een mooie positie met haar kont goed omhoog zodat je heerlijk mocht doorgaan waardoor mijn kruit snel verschoten was.
Voor mij persoonlijk was het een geslaagde date en voor herhaling vatbaar.
Goedkoop is ze inderdaad niet maar ik reed met een glimlach naar huis en dat zegt persoonlijk genoeg .
Laatst bewerkt: