- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Ondanks de de goede ervaringen de laatste tijd, tog de Gentse rosse buurt ontrouw geweest. Na een dagje solden in Brussel alsnog in de Aarschotstraat beland. Leila stond daar weer mooi te pronken met haar grote boobies op nr 78. Maar had zin iets nieuws. Op nr 72 rechts, stond er (voor mij althans) mooie eveneens volslanke nieuwe verschijning. Ze droeg een zwart kanten slipje en een wit topje die een wat bescheidener boezem verborg. Helaas vermeed ze oogcontact met de klanten en kon er nog geen kleine glimlag vanaf. Voor mij een afknapper (geleerd uit ervaring). Uiteindelijk bij de rondborstige Albanese Sarah beland in het hoekpand Le Mirage 2000. Ze heeft brede niet bijgewerkte lippen en droeg een beige grijs lingerie setje. Door haar zwarte haren dacht ik dat ze Roemeens was. Ze was al bij al wel vriendelijk. Maar haar engels was vrij beperkt. Ze is 23 en nog maar enkle maanden actief in het vak. Ze kan nog wel het een en ander bijleren. Bij het pijpen hield ze bvb haar lingerie aan. En deed haar BH naar benden op mijn verzoek. Over het algemeen was ze toch professioneel. Het pijpen verliep met een goede zuigkracht en vrij gevarieerd. Ik kon uitgebreid met haar D-Cup borsten spelen, maar kussen was niet toegelaten. Door haar gebrekkige Engels (don't touch inside) leidde het tot een misvertand toen ik haar in missio neukte. Ik wou haar klitje ondertussen vingeren, maar liet beleefd weten dat haar poes aanraken een no go was. Ze heeft geen haast en kan haar vlot en diep neuken. Overgeschakeld naar doggy was een lichte kontklets hier en daar geen probleem. Wel weinig interactie van haar kant. Heb haar, ondanks het lange doorstoten, toch gevraagd het met de hand af te werken. Geduldig trok ze mij met het condoom er nog heen, klaar. Verweiderde deze achteraf met een vochtig doekje. Ze waste haar handen en poes achteraf en apprecieerde het dat ik vooraf mijn handen waste. Toch bemerkte ik een lichte zweetgeur bij haar. Een kleine voldoende voor higiene dus. Een afstandelijk afscheid bij het naar buiten gaan. 3 en een halve ster. Voor mij niet meteen herhalingsgevaar. Maar wel potentieel een goede vaste waarde te worden.