- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 185
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Dit weekend kwam ik rond 00u30 langs het rozenhofke en besloot om eens binnen te springen. Binnen bestel ik iets te drinken en zet mij aan de toog. Na een half uur komt er een dame bij mij staan die zich Sarah noemt en zegt van Marokkaanse origine te zijn, ze spreekt gebroken Nederlands en ziet er mooi uit . Stevige poep en borsten maar zeker niet dik en mooi snuitje , komt wat verlegen over. Ze vraagt direct om naar boven te gaan omdat ze van een andere klant af wil. Geheel tegen mijn regels stem ik toe , normaal wil ik steeds even praten voor ik beslis om naar boven te gaan . Boven aangekomen vraagt ze om eerst te betalen ( niet abnormaal, dat doen er wel meer). Daarna staat ze wat verlegen rond te draaien zonder ook maar initiatief te nemen , als ik wil kussen draait ze haar kaak naar mij toe en geeft aan niet graag te kussen. Na apart douchen komt ze mee op bed liggen met handdoek rond haar waar ze aangeeft dat ze zich niet graag naakt toont ?? Pmc niet echt slecht maar zeer kort, komt dan vlug om mij zitten waarbij ze na 5 min al vraagt of ik ben klaargekomen??? Telkens bij het wisselen van standje diezelfde vraag, Na 30 min schot gelost en waarna ze precies wou dat ik zo vlug mogelijk vertrok zodat ze zich kon klaar maken,
Besluit. 150€ armer voor slechte sex, heel mooie dame, pijpen ok maar weinig tot geen initiatief voor sex.
Zeer verlegen en duidelijk merkbaar dat dit echt tegen haar zin is . Zeker geen herhaling , met haar figuur en mooi gezicht zou ze met actief meewerken zeker een topper kunnen zijn
Besluit. 150€ armer voor slechte sex, heel mooie dame, pijpen ok maar weinig tot geen initiatief voor sex.
Zeer verlegen en duidelijk merkbaar dat dit echt tegen haar zin is . Zeker geen herhaling , met haar figuur en mooi gezicht zou ze met actief meewerken zeker een topper kunnen zijn