Recensie Sara, Roosendaal 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.795
30/06/21
4.741
43
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2631486-sara
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
soms zie je een dame opduiken tussen een lijst vol andere potentiele 'slachtoffers'..
maar dan heb je OF geen tijd OF je bent al naar iemand anders geweest..
Sara was al eens meer in Roosendaal te vinden geweest en ik had al zoiets van ; die komt aan de beurt..
vervolgens verdwijnt zo iemand en dan vergeet je ze..
zag ze vorige week weer opduiken..nogmaals dit forum gechecked..geen ervaringen natuurlijk..(what's new)
maar ergens had ik zoiets dat de foto's vrij weinig bewerkt waren..en ik was door omstandigheden al weer een tijd niet op stap geweest

appje int engels gedaan ..en snel reactie..tijd afgesproken ,kon binnen het uur al komen..
dus effe douchen en los met dat feest
dame ontvangt midden in het centrum in de beruchte torenflat naast het winkelcentrum ,parkeren kan in de parking daarvan eventueel..
nou was ik daar al tig keer geweest en ik weet dat de bewoners daar nou niet zo wild worden van gasten die komen neuken aldaar..
dus aangekomen gaf ik aan dat de deur wel binnen 20 seconden open moest want je staat open en bloot daar..
waarvan akte..ik stond binnen 2 tellen in de lift..maar druk haar dat op der hart...dat je er bent en door moet lopen..anders heb je vollop ruzie daar..

over de dame..
deur ging open..en ik wist gelijk..dit word gezellig..
exact de dame van de foto's..ik denk overigens dat ze de 40 aantikt en de 1.65m
en een mooi figuur er achterop nog eens..tieten zijn nep ,maar volledig in proporties..menig 20er zou er jaloers op zijn..
en die kont en benen..super..die kont is voor de volgende sessie..

ik begon in het engels tegen haar..maar dat werd niks..ze gaf te kennen dat ze braziliaans is..dus ik gelijk op mijn steenkolen Porto..
word steeds moeilijker..want ik gebruik het nog amper..maar we kwamen er wel uit..
we zijn maar gelijk begonnen met flink tongen nadat ik binnen 5 seconden alles uit had..onderwijl de dame ook uitgepakt..haar tepels keihard gezogen en lekker die kont gekneed..even wat gevingerd en op mn knieen beginnen te beffen..
mijn pik had ze ook al gevonden..en die was zo bij de les..

toen betrapte ik me erop dat ik nog niks met haar afgesproken had qua tijd en kosten..dus stopte ik effe .graaide wat geld uit mijn broek en gooide dat onderwijl aan mijn pik trekkend op het tafeltje naast bed..met het commentaar 'veja depos se foi suffient'..'kijk straks maar ofdat het genoeg is'..
op bed gegooid.rubber rond mn pik en prone bone er zo in..blijkbaar had ze nu geen gel nodig..
binnen 20 seconden voelde ik al dat het fout ging..dame begon in het matras te knijpen en vanalles uit te kramen..was fake waarschijnlijk..maar wie weet?
dus eraf..en dame nog 10 minuten flink gebeft..schok schok..en knalrood hoofd..

toen was ik aan de beurt..
lekker nog even flink laten zuigen en in haar mond klaargekomen..weet bij god niet hoe lang maar ze doet dat echt geweldig..
nog effe wat opgefrist en blijkbaar had ik teveel gegeven ,want ik kreeg 5 tientjes terug..
half uur binnen geweest en eigenlijk helemaal van de wereld toen ik buitenkwam..

leuke meid..word vervolgd als ze blijft hangen of terugkomt..helemaal goed

Laatst bewerkt:
ik denk dat wanneer ze naakt voor je staat ,je rap van gedachten veranderd..
en die prijs betaal je gewoon voor zo'n dame..
heb het ook wel eens bijna moeten betalen bij zo'n 'na 5 minuten joe kam nouw type'..
en je zult misschien bij een dame van 40+ van 100 kilo en hangtieten tot op de navel minder betalen..

maareh..
he..kom op zeg..
geeft overigens niks..want ik zoek ze deze week nog een keertje op ,,gna gna..
deste meer kans dat ik ze heb..

Terug
Bovenaan Onderaan