Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb haar vorige week nog enkele keren gezien. Ze zal zeker nog wel terug komen hoor. Gewoo. Geluk hebben dat ze er net is als wij komen kijken.Weet iemand wanneer Sara aanwezig is, ze adverteerd terug maar ben al een paar keer langs geweest en niemand te zien. Als ze bezig is zie je meestal wel wat spulletjes aan haar stoel liggen, nu alles gewoon leeg.
Goed kijken kinky vlindertjeik heb haar al tijdje niet meer gezien en ook geen licht in de raam
Misschien wel , maar dat doen meerdere dames .Beetje kort door de bocht hoor
Teveel niet, niet ?Misschien wel , maar dat doen meerdere dames .
Want niet iedere klant aanvaard niet dat hij niet welkom is .
Ik zie haar vaak genoegik heb haar al tijdje niet meer gezien en ook geen licht in de raam
Niet iedere dame aanvaard dat een klant haar gedoe beu isMisschien wel , maar dat doen meerdere dames .
Want niet iedere klant aanvaard niet dat hij niet welkom is .
Ik ben nog niet zo bekend met girlsreview@Strupar
Dat is wel heel erg kort en kan je op z'n minst nog een algemene beoordeling toevoegen?
Dat klopt nochtans.Wat hier boven vermeld word , heb ik nooit ondervonden
Van bij het begin van haar tijd in het SKW bood Sara al plasseks aan aan de liefhebbers. En dat was toen ook al gewoon in haar prijs inbegrepen. Normale seks met haar is niet meteen speciaal, maar plassen kan ze. Als een paard. Inderdaad iets voor de liefhebbers dus.en voor de plassex heb ik niets moeten bijbetalen.
Haar karakter he. En er zijn vele even lekker. En los van jouw cijfers.... ze heeft best klanten genoeg hoor. Laat ons weer niet die toer opgaan en reviews schrijven.ik vind het raar waarom ze soms slechte service geeft want in zo'n rode latex en brunette is ze de lekkerste van de buurt, als ze een beetje haar potentieel benut zou ze minstens evenveel klanten als een beatrice of llana hebben. ik wandel wekelijks en heb er echt sinds half 21 op zeker 120 bezoekjes aan skw maar 1 keer iemand zien binnengaan bij sara.
Inderdaad, had hetzelfde ondervonden, dat haar gsm belangrijker is als haar aanwezige klant, dus is blijkbaar nog niets veranderd. Behalve haar uurprijs zie ik, vond 100 al weggesmeten geld en nu vraagt ze 500 voor 2 uur.'t is wat de zot er voor wil betalen zekerik ben na lang twijfelen ook terug bij deze dame geweest ,vorige bezoek was ruim 3 maanden geleden .Er was weinig te zien in de straat en ze stond me wat schijnheilig uit te lachen . Dus op goed geluk binnengegaan .
200 euro betaald voor een uur.
Toen ik me stond te wassen begon het al ,gsm rinkelde en dame nam gewoon op en begon een Roemeense conversatie.
Ik stond daar een beetje onnozel en toen ik haar wou vastpakken om me wat op te geilen gebaarde ze dat ik moest wachten ....
Service was echt pover ,is ook heel veel met Gsm bezig en steeds zagen en klagen over andere meisjes .
Na ruim 35 min stond ik terug op straat ,was echt niet goed .
Nu 3 maal bij haar geweest maar ze ziet me ook nooit meer terug .