WHEM Sara, Multimassage, Haarlem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tadaa, hier is 'ie dan. Vandaag gelukt om af te spreken. Belde eerst voor de middag, maar dat lukte niet zeiden ze, dus is het de avond geworden. Halfuurtje.
Sara is echt prachtig en een bloedmooie geile vrouw om te zien, al zijn de foto's op de website wel érg glamoureus, maar ze stelt zeker niet teleur. Een echte latina, met bijbehorende passie en temperament. Begonnen met een massage, daarna pikmassage (waarbij ze me heel geil aankeek) en een uitgebreide, diepe 10-sterren pijpbeurt, mijn hemel wat kan ze pijpen. Daarna kwam ze lekker op mij rijden, ze maakt hierbij echt connectie en kijkt je geil aan. Doggy wilde ze niet, twee keer gevraagd, dus uiteindelijk in een missionarisstandje richting hoogtepunt. Nou hield ik het behoorlijk lang vol, en dat duurde iets te lang voor haar (het halfuur is incl. douchen bij Multimassage) dus bood ze aan het met een handjob af te maken. Nou vooruit. Ook hierbij weer die geile blikken, dus heerlijk gekomen en voldaan naar huis.
Neuken vond ik niet top (behalve de cowgirl) - mede doordat ik niet in 'doggy' flink los mocht gaan en daar had ik nou juist wel zin in - met die heerlijke billen., Pijpen, handjob en massage wel top.

Schrijf jouw reactie...
Terug
Bovenaan Onderaan