Recensie Sara Dordrecht 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Henkj179

Wandelaar
Forumpionier
62
07/07/21
47
9
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
13 Cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1812470-sara#overview
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dit is wel de slechtste ervaring die ik heb gehad met een shemale.
Vandaag via WhatsApp afgesproken, dat verliep allemaal prima, ik had geïnformeerd wat klaar komen van haar extra zou kosten, dit was zoals meestal 50,- extra, dus ik afspraak gemaakt en volgens afspraak ontvangen.
Ik had het nogmaals gevraagd over het klaarkomen van haar en was allemaal geen probleem, dus ik 200,- en de 50,- extra betaald voor 1 uurtje.
Begin was nog goed, maar na 10 minuten begon ze al dat ik moest klaarkomen, ik gaf nog aan dat ik voor 1 uur had betaald, maar moest eigenlijk zo snel mogelijk klaarkomen.
Toen ik haar had stijf gepijpt wil ze mij anaal nemen, nu had ik gespoeld maar toch zat er na even een heel klein plekje bruin vocht op het condoom, dus kreeg ik te horen dat ik niet schoon was en ze wilde dus niet meer anaal iets doen bij mij.
Toen toch maar weer pijpen en zijn mij aftrekken, ik voelde de bui al hangen, dus vroeg ik haar om klaar te komen, ik had er voor betaald.
Ik kreeg te horen, later, ik moest eerst zelf klaarkomen, gezien de omstandigheid waarin ik was, kon ik hem maar net stijf houden, dus klaarkomen was ver weg.
Ik heb diverse keren gezegd ik wil eerst dat jij klaar kom, toen kwam het hoge woord er uit, ze kon alleen maar met mij anaal nemen klaarkomen en dat ging ze dus niet meer doen.
Er was minimaal 1 ander persoon in huis en ik wil geen ellende, ik heb mij zelf toch maar klaar getrokken maar ging maar net lukken, stond na 25 minuten een illusie armer buiten.
Ik zeg wegblijven bij deze shemale, echt leugens en bedrog dus, hygiëne was ook zwaar onderpijl, je zelf met vochtig WC papier moeten schoonmaken.
Wastafel wel aanwezig maar alleen maar een natte handdoek aanwezig.

Ondertussen staat de review ook uit, dit was van middag nog niet het geval, dus waarschijnlijk nog iemand slechte ervaring gehad.
Nogmaals blijf daar weg!
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dit altijd een beetje dubbel. Ik snap wel dat ze niet meer wilt neuken als het condoom niet schoon is.

En dat ze de optie klaarkomen voor 50€ aanbied is 1 ding, maar ik begrijp nooit dat je deze optie vooraf bespreekt en betaalt. Als de dame je geil vindt en het een geile sessie is, dan komt ze uit dr zelf toch klaar?

Ik snap jou opzich wel maar om dit een TMM te noemen na wat je zelf allemaal aankaart vind ik wat te ver gaan….
 
Ik vind dit altijd een beetje dubbel. Ik snap wel dat ze niet meer wilt neuken als het condoom niet schoon is.

En dat ze de optie klaarkomen voor 50€ aanbied is 1 ding, maar ik begrijp nooit dat je deze optie vooraf bespreekt en betaalt. Als de dame je geil vindt en het een geile sessie is, dan komt ze uit dr zelf toch klaar?

Ik snap jou opzich wel maar om dit een TMM te noemen na wat je zelf allemaal aankaart vind ik wat te ver gaan….
Kijk als je een deal sluit en je gaat daar niet aan voldoen, zeker als je alles bekijk hoe de date verlopen is, ik bezoek al heel lang shemales en meestal gaat het goed, maar als je glijmiddel op een condoom doet en er zit een stipje van 2 mm op wat heel licht bruin is en dan zeggen dat je niet meer klaar kan komen, ik wilde haar pijpen enz enz maar nee ging niet lukken, ook het feit dat je al na 15 min of zo klaar moet komen terwijl je voor 60 min heb betaald, zegt genoeg.
Mijn advies is wegblijven dus, gewoon voor mij in meer dan 10 jaar mijn slechtste ervaring dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan