Recensie Sara, Brussel/Elsene 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Thomas46

Newbie
3
17/01/25
4
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-girl-487586935.html
Totale kosten (in euro)
100
Sara

Note! Aangezien ik geen regelmatige wandelaar ben, heb ik weinig vergelijkingsmateriaal.

De communicatie met Sara verliep erg vlot en in goed Engels.
Haar tarief was eur 150/u maar aangezien ik maar een half uur tijd had, heb ik haar eur 100 gegeven.
Achteraf gezien had ik beter een ander tijdstip gekozen en gewoon een uur moeten boeken/betalen.
De stress van de afspraak en de korte tijd maakte het minder plezierig voor mij en dat was volledig mijn eigen schuld.

Haar appartementsgebouw was makkelijk te vinden en discreet: gewoon naar binnen stappen en de lift pakken naar de juiste verdieping.

Eenmaal boven aangekomen stapte ik uit de lift en Sara was uit haar appartement gestapt om aan te geven waar ze was.
Eenmaal binnen gaven we elkaar een paar kussen op de wang (is dat de etiquette in deze scene?).

Ik begon mij uit te kleden en Sara ook. Wow, wat een fantastisch lichaam had deze dame. Een genot voor mijn ogen. Geen fake siliconen tieten, maar mooie natuurlijke borsten en een strak gebruind lichaam zonder een gram vet, maar met veel tatoeages.

Ik zit hier op mijn werk, dus ga dit nu even kort houden.
Ik heb haar gemasseerd met olie en ben haar beginnen te beffen. Ze was ongelooflijk fris en het was heerlijk. Toen verder gegaan met 69 en zie nog steeds dat strakke kontje voor me. Ze ging op haar hurken zitten met 1 been een beetje gestrekt voor meer ruimte.
Ik heb haar heerlijke spleetje en superschone sterretje gelikt als Lassie en toen missionaris tot het einde.

Samengevat: een echte aanrader. Neem je tijd en boek een uur!
Thomas

Terug
Bovenaan Onderaan