Sjors Loper
Meubelstuk
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1120766-sara
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Weer eens leergeld betaald. Had een afspraak gemaakt met een andere dame en kreeg deze. Vorige keer pakte het op hetzelfde adres goed uit en had ik een veel leukere dame. Maar helaas. Andersom kan dus ook. Slechter kon bijna niet. Beetje lafjes pijpen en vooral trekken. Ook tussendoor. Geen bezieling. Hield de benen zo dat een goede penetratie en lekker doorneuken niet mogelijk was.
Achteraf gedoe met doekjes terwijl je binnenkomt via de badkamer. Bied een korte douche aan en dat levert je gelijk punten op. Ik ken dames die dat wel begrijpen.
Ik hoorde wel gerommel in de woonkamer of keuken. Het huisje heeft maar 1 slaapkamer, dus ik vermoed dat ze elkaar afwisselen.
Foto's zijn correct en zelfs op dit ontvangstadres gemaakt.
Ik ga op de telefoon maar wat Spaanse zinnetjes klaar zetten zodat het iets makkelijker wordt om aan te geven dat ik toch echt de dame van de foto's wil.
Achteraf gedoe met doekjes terwijl je binnenkomt via de badkamer. Bied een korte douche aan en dat levert je gelijk punten op. Ik ken dames die dat wel begrijpen.
Ik hoorde wel gerommel in de woonkamer of keuken. Het huisje heeft maar 1 slaapkamer, dus ik vermoed dat ze elkaar afwisselen.
Foto's zijn correct en zelfs op dit ontvangstadres gemaakt.
Ik ga op de telefoon maar wat Spaanse zinnetjes klaar zetten zodat het iets makkelijker wordt om aan te geven dat ik toch echt de dame van de foto's wil.