Recensie Sara, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeroen3040

Stamgast
726
11/08/21
615
53
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Voetfetish
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3899613-sara
Totale kosten (in euro)
250
Omdat ik zin had in een atletische dame (bij voorkeur Afrikaans of Latina) en in omgeving Amsterdam was, heb ik Sara gecontacteerd.

Afspraak maken ging vlot en kon vrij snel terecht, locatie was prima schoon vooraf/achteraf douchen is mogelijk.

Wat betreft de date, het is de dame van de foto's en vid's uitermate sexy met een evenzo strakke lichaam precies wat ik zocht. Ze had een mooi lingerie set aan. De date was een combinatie van GFE/PSE al vond ik dat ze iets meer tijd had moeten nemen voor de GFE gedeelte. Ze kan lekker pzc in verschillende variaties en ook lekker diep, na standje 69 omdat ik haas poes wilde proeven lekker overgegaan op reverse cowgirl omdat ik haar booty aan het werk wilde zien en daarna lekker doggy afgemaakt! Heb uiteindelijk twee lekkere orgasmes kunnen beleven.

Voor mij is deze dame voor herhalingvatbaar.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3899613-sara
Totale kosten (in euro)
250
Gisteravond heb ik Sara bezocht in de Amstel-regio. Ze ontving me in een verleidelijke outfit: jarretelkousen en een bh. Nadat ik had betaald, nam ik een korte douche. Sara vroeg me welke muziek ik wilde horen, en ik vroeg haar om "Señorita" af te spelen op haar telefoon. Vervolgens begon ze voor me te dansen.
We gingen verder met 69. Ik hou niet van beffen, maar zij had daar geen probleem mee. Haar borsten zijn klein en voelen fijn aan. We knuffelden elkaar, en hoewel de verwarming aanstond en het erg warm was in de kamer, voelde het goed. Haar PZC was erg lekker.
Ik vroeg haar om een condoom om te doen, want ik kon niet langer wachten. Haar kutje voelde warm aan, en we gebruikten de missio. Ze zette haar bril af, en zonder bril zag ze er veel mooier uit, met haar witte gezicht. Na de eerste ronde sloeg ze haar benen stevig om mijn middel, wat me een goed gevoel gaf.
We praatten via Google Translate, en ze vertelde me dat ze uit de regio São Paulo komt. Voor de tweede ronde begon ze weer met PZC, maar helaas kon mijn broertje niet meer hard worden. Ik had deze keer niet meer contant geld meegenomen om CIM te doen.dus de tweede keer maakte ze handmatig af.
Het was een goeie ervaring, en een herhaling is waarschijnlijk mogelijk.

Terug
Bovenaan Onderaan