WHEM Sara Amsterdam Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ligt het aan mij of is dit een rete-geil wijf. Heerlijke reet, prachtige voeten en over het algemeen een heerlijk, flawless onderlijf.
Jammer dat ze ook weer een exorbitant bedrag van 150 euro per half uur vraagt, anders had ik haar echt wel geprobeerd.

Ligt het aan mij of is dit een rete-geil wijf. Heerlijke reet, prachtige voeten en over het algemeen een heerlijk, flawless onderlijf.
Jammer dat ze ook weer een exorbitant bedrag van 150 euro per half uur vraagt, anders had ik haar echt wel geprobeerd.
tja het is veel ,maar de meesten vragen tegenwoordig wel 200 per uur. Zeker als er zo mooi uit zien.

Nou het irritante hieraan is dat je meteen 150 kwijt bent ook als het een rukdate is. Roept bij mij ook vragen op eerlijk gezegd dat het eerste half uur 150 is en de tweede 50.
Dat doe je alleen als je zeker weet dat je 'vaste klanten' niet langer dan een half uur willen en als je 150 sws in tha pocket wil hebben.
Neigt naar rukservice voor mij.
En los daarvan vind ik 200 per uur erg veel.
Bij mijn vaste dame betaalde ik 70/100 voor 45/60 minuten.

Lol, je moet het zelf weten hoor. Maar zwaar bewerkte foto's van een dame vergelijken met een foto dat ik op een telefoon heb gemaakt is niet echt fair.
Ik heb bewust geen foto's met haar gezicht gedeeld omdat ik haar privacy respecteer, maar ze is een ig-model met meer dan een half miljoen volgers.
En ze heeft kei-goede recensies hier op girlsreview.
Niet 0 recensies op girlsreview ondanks dat het advertentie al maanden openstaat en maar 2 fake reviews op kinky.
Als er hier een bmw en lada zijn dan is eerder mijn dame de bmw en de ander de lada. Voor mij is eerder mijn dame een ferrari en deze dame een bmw.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan