Recensie Sara, Almere 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MarkInHetPark

Wandelaar
43
18/10/22
68
19
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7403236-sara
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vanavond langs geweest bij deze dame maar helaas een slechte ervaring gehad.

Het is de dame van de fotos en ze is best lekker.

We hadden 130,- afgesproken voor 30 minuten inclusief pzc.
Voor pzc moet 30,- worden bijbetaald en dat staat niet in de advertentie.
Klaar komen in de mond kan niet, tongzoenen niet en zoenen is afstandelijk.

Ik ben effectief maar 15 minuten binnen geweest terwijl ik voor 30 minuten betaald had.
Ze is niet onvriendelijk maar doet geen moeite om er iets van te maken en raffelt alles af.
Ik heb in gebrekkig spaans aangegeven dat ze niet tranquilo was maar gehaast.
Dit was zonde van mijn 130,- en van mijn tijd. Ik kan haar niet aanbevelen.

Ze begon met pzc maar ik wilde eerst even haar kont bekijken.
Dat kon en ik heb haar even gerimd, maar ze draaide zich al snel weer om.

Toen kort verder met pzc en terwijl ik nog geen erectie had ging het condoom er om.
Dat kan op zich als ze dan nog door zou pijpen met condoom (wat we dus niet hadden afgesproken) maar ze wilde gelijk
al neuken. Dat had ik niet direct door maar dat ging natuurlijk niet lukken zo.

Aangegeven dat ze even verder moest gaan met pzc anders zou neuken niets worden.
Dus condoom er weer af en weer verder met pzc. Ik wilde dat ze haar kont even naar me toe draaide maar daar reageerde ze niet op.
Hup condoom er weer op en toen ging ze op haar rug liggen. Ik heb haar nog even gebeft en dat was wel lekker.
Toen geneukt en afgemaakt in missio omdat ik het wilde afronden. Er zat niets meer in verder terwijl ik bijna altijd ook nog doggy doe.

Toen ging er ergens een deurbel af en als reactie daarop klopte er iemand op het balkonraam.
Er stond dus een oudere dame op het balkon en die werd door mijn sexdate binnengelaten omdat er inmiddels een nieuwe klant
was en daar moest de voordeur voor worden open gedaan of iets dergelijks.

Ik stond daar nog met een tissue in mijn handen en was naakt er er liep dus zomaar een oudere dame door de kamer heen.
Nou ben ik wel wat gewend maar het wordt al snel duidelijk dat er verkeerd wordt gepland en dat een klant die 1-maal heeft betaald
niet belangrijk meer is. Op mijn vraag waar ik de tissue kon laten kreeg ik al geen reactie meer want mijn sexdate was alweer met haar telefoon in de weer.

Bij de voordeur kwam ik de volgende klant tegen.

Ik nam bewust een risico omdat er nog geen reviews van haar waren, meestal gaat dat goed maar nu dus niet.
Ik profiteer ook vaak van reviews van anderen. Nu hoop ik met deze review iets voor anderen te betekenen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan