Voormalig lid 7800
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Onlangs weer bij de leukste meid uit Alkmaar geweest.... Sarah! Wat is deze meid toch ook lief!!!! Altijd leuk begroet, drie zoenen en een praatje.
We kleedden ons beiden uit en al gauw trok Sarah aan mijn paal. Ze duwde me op bed en begon me heerlijk aan mijn pik te zuigen. Daarna gingen we in standje 69 verder.
We kreunden samen. Sarah draaide zich om. Gaf me een knuffel en zoende mijn nek. We gingen nog even samen liggen. Sarah lag met haar hoofd op mijn borst. We kletsten nog wat gezellig.. En helaas moest ik weer weg. Na een goede knuffel heb ik me omgekleed, gedag gezegd en weer weggegaan...Absolute topper.
We kleedden ons beiden uit en al gauw trok Sarah aan mijn paal. Ze duwde me op bed en begon me heerlijk aan mijn pik te zuigen. Daarna gingen we in standje 69 verder.
We kreunden samen. Sarah draaide zich om. Gaf me een knuffel en zoende mijn nek. We gingen nog even samen liggen. Sarah lag met haar hoofd op mijn borst. We kletsten nog wat gezellig.. En helaas moest ik weer weg. Na een goede knuffel heb ik me omgekleed, gedag gezegd en weer weggegaan...Absolute topper.