- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Een paar weken terug bij Sanja in Eindhoven geweest. Was lang geleden dat ik daar geweest was, voor de corona periode. Ik was verrast dat er nog wel dezelfde dames waren te zien. Even rondgelopen, kon moeilijk een keus maken en ben toen bij Sanja naar binnen gegaan. Ik had haar al vaak gezien, maar nooit bezocht. Ze heeft zwart lang krullend haar, ze is slank en redelijke lengte. Ze komt uit Kroatie, maar woont al heel wat jaartjes in Nederland en spreekt ook perfect Nederlands. Op de kamer uitgekleed, op bed gaan liggen, mijn pik werd opgewarmd en condoom erom. Ik moet zeggen ze kan lekker pijpen met condoom. Viel zeker niet tegen. Na een tijd, ze bleef best lang pijpen, ging we neuken. Ik bovenop. Het is lekker om met haar te neuken. Ze kijkt je diep in de ogen, heerlijk. Na een aantal minuten het condoom volgespoten en klaar. Voor een raambezoek een goede date. Leuke dame, verzorgd, leuk gesprek, heerlijke dame om naar te kijken. Ze is wat ouder dan de andere dames op het plein, maar dat vind ik lekker. Zeker voor herhaling vatbaar mocht ik in de buurt zijn.