Recensie Sandy (Maasmechelen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sp0rkeh

Wandelaar
Forumpionier
83
07/07/21
60
22
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sandy-496/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame bezocht op zondag In Maasmechelen.


Hele knappe dame uit Brazilie, 26 jaar. Foto's zijn haar echte foto's. Een volslank figuur en hele mooie (fake) borsten. En een prachtige kont. Heel goed verzorgd.

De locatie is makkelijk te bereiken.

Ik had met haar afgesproken voor een uurtje. Vlotte snelle communicatie via app. Spreekt heel beperkt Engels maar toch voldoende.

Wat een knap gezichtje bij de deur, wat een figuur en wat een kont terwijl ik achter haar aan de trap op liep wist ik het al.

PZC en tongzoenen was inbegrepen, ik had haar nog niet eerder gezien.

PZC was heerlijk. Ik mocht niet echt duwen maar ze deed het heel goed, met veel gevoel. Daarna sex gedaan in 2 standjes, zij bovenop me. En daarna nog doggy. Toen heeft ze het condoom er afgehaald en (na beetje schoonmaken) weer verder met PZC.

Ik vroeg of ik in haar mond mocht komen het leek erop of ze ja zei, toch ben ik niet vol in haar mond gekomen. Daarna bood ze een massage aan. Was ok. Ik had er nog wel zin in een 2e ronde. Zat er helaas niet in

Volgens mij stond ik wel erg snel weer buiten, niet volle uur benut. Dat was het enige minpuntje voor mij, ik stond iets te vroeg weer buiten.

Ik had nog iets langer van dat heerlijke lichaam en die benen en voeten willen genieten 😛

Echter wel zeker een reden om terug te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad een knappe dame. Amai..
Is de locatie zeer discreet? Parking aanwezig? Ben van in de buurt en zou niet graag langs een drukke baan voor een gesloten deur staan wachten.
 
Inderdaad een knappe dame. Amai..
Is de locatie zeer discreet? Parking aanwezig? Ben van in de buurt en zou niet graag langs een drukke baan voor een gesloten deur staan wachten.
Is een zeer drukke weg. Veel verkeer en ook horeca. Ik weet niet hoe parkeergelegenheid in de omringende straten is. Voor de deur parkeren is makkelijk maar niet heel discreet. De ingang is echter wel discreet (aan achterzijde).
 
Terug
Bovenaan Onderaan