Recensie Sandra, Stoofsteeg 4-M 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.538
02/07/21
4.237
47
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Raar maar waar: ik bezoek altijd weer dames waarover nog geen recensie is geschreven, maar die toch volop klandizie hebben.

Neem bijvoorbeeld Sandra, een aantrekkelijke brunette die in het eerste pand rechts in de Stoofsteeg werkt als je vanaf de Oudezijds Voorburgwal het hoekje omslaat.

Op een maandag of dinsdag avond is het nooit zo druk in het gebied en het regent momenteel ook nog eens, maar ik moest minstens 4x langs Sandra's raam lopen om haar te kunnen benaderen.
De eerste keer heb ik haar niet gezien omdat haar gordijntje dicht was, daarna zag ik haar in een flits en ging mijn slanke dame met grote natuurlijke borsten alarm af, bij een volgende ronde stond er een groepje toeristen naar haar raam te lonken (5 jongens), toen stond een jongen al in haar deur-opening langdurig met haar te praten, daarna was haar gordijntje weer dicht, toen had ik het er eigenlijk mee gehad, want ik ben niet graag op de hoogte van wat er voor me allemaal gebeurd, maar toen ik naar mijn favo in de OKS beende bleek die net weg te zijn, dus toch weer terug en nu stond Sandra wel gewoon achter haar raam te schitteren.

Benaderd, vrij snel naar binnen gegaan, trapje op, kamer in en het ijs was al snel gebroken. Een knappe brunette met een lief gezicht, wel echt een pro in haar benadering, slank lichaam, sexy lingerie (daar ben ik niet eens zo van, maar het viel me wel op), echt een hele mooie kont, maar haar bh hield ze in eerste instantie aan en ik was gek genoeg te loom die avond om te vragen of ze hem uit wilde doen.
Later gebeurde dat wel, soort van half althans en nadere inspectie deed me toch denken dat er ietwat aan haar boezem gesleuteld is. Er staan gewoon heel weinig dames met natuurlijke grote borsten meer op de wallen, alleen de een weet sili's beter te maskeren dan de ander. Bij Sandra ziet het er in de weinig verhullende bh allemaal prachtig uit en toch heb ik, nu ik ze in mijn handen heb gehad, twijfel of het echt is.

Op het bedje plaats genomen nam ze plaats tussen mijn benen, deed een condoom om en begon me te pijpen. Dat kan ze prima, niet uitzonderlijk goed, maar zeker plezierig. Ze gaat wel zo zitten dat je niet echt goed bij haar kunt, voor je ipv naast je.

Gewisseld naar doggy, maar dat bleek nog een hele tour de force omdat die bedjes op de Wallen in veel gevallen zo laag en smal zijn. Ik eindig altijd in een ongemakkelijke positie waarbij ik soort van op mijn tenen sta en door mijn knieen hurk, wat bijna niet vol te houden is.
Waanzinnig mooie kont zag ik wederom, dus laat ik dat vooral nog eens benadrukken.
En toch verloor ik mijn stijve door mijn houding en het kamertje waar het, na de kou buiten, ook nog eens snikheet was.

Dus besloten het via een tweede pijpbeurt te laten afmaken. Dit keer stond ik daarbij voor haar en oraal had ze me binnen no-time weer op sterkte. Ook prima zicht in de spiegel naast en achter haar. Knap gezichtje heeft ze en kundig bezig zonder je het gevoel te geven dat je moest opschieten.
Uiteindelijk prima klaargekomen en nog een babbeltje over haar afkomst en de rare tijd van de afgelopen paar jaar gemaakt.

Bij het weglopen viel me wel op dat haar prullenbak echt uitpuilde van de proppen keuken-papier en tissues, misschien handig om die af en toe tussendoor een beetje te legen, want nu weet je als late avond wandelaar dat ze het zelfs op een druilerige dag vroeg in de week top-druk heeft.

Maar verder: Prima dame!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan