WHEM Sandra, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ziet er inderdaad wel lekker uit.
Gezien het feit dat het aantal reacties op deze site nog laag blijft, met betrekking tot verzoeken om ervaringen te delen, denk ik dat @GeileKlaas als eerste het groene gras van dit poesje moet gaan verkennen.
 
Nou gisteren de stoute schoenen aangetrokken en richting Sandra gereden, na goed en duidelijk app contact aangekomen op de locatie, kon er prima parkeren!
Wel duur, had een dagkaart aangeklikt op mijn app, haha, nou ja hoort erbij!
Deze locatie was voor mij nieuw, wel vaker in deze hoek geweest maar dit was effe nieuw, wel leuk ook weer :) Het is een keurige woning, zeer clean, netjes, goeie badkamer om jezelf op te frissen, en de slaapkamer is ook top! mooi groot bed, veel ruimte erom heen(y) en dan Sandra, WAUW, wat een mooie leuke vrouw, echt direct toen die deur open ging dacht ik, dit wordt leuk, gewoon meteen een goed gevoel! Eerst even de financiële afhandeling, douchen en het feest kon beginnen.
Sandra ontdeed zich van haar dress en zag meteen een heerlijk lijf, ze is best groot, 1.80 is ze zeker, alles is goed verdeelt!
Mooie zachte naturel borsten met heerlijke knoppen erop, die goed reageren als je er lekker op knabbelt, dit vindt ze ook prima, geen gezeik van, dit is te gevoelig en i don't like etc etc..... ze had maar 1 heel klein tattootje boven haar kutje zitten, verder gewoon naturel en zonder plakplaatjes, heerlijk fris! Ze heeft me voorzien van een prima blowjob om vervolgens het met rubber om te zetten naar een wipje! ze kwam heerlijk on-top en heb het afgemaakt in de klassieke missionaris? daarna lekker chill beetje kletsen, ze spreekt zeer goed engels, en nog genoten van een goeie massage! Al met al, vond ik het zeker Herhalingsgevaar waardig en zal haar zeker nog es bezoeken, alleen wat onduidelijk hoe lang ze nog blijft, ze is er nu 2 weken vertelde ze me........... maar die borsten, zo lekker zacht, mmmmm:love: ze heeft ook een zeer verzorgd gezicht, mooi make-up, leuk blond haar, tja ik kan niets opnoemen wat niet leuk was!! https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8176420-sandra :)(y) Aanrader JA
Er bestaat inmiddels een draadje over Sandra. https://www.girlsreview.nl/threads/sandra-amstelveen.1520/ De geciteerde post zou daar naar toe verplaatst kunnen worden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan