Recensie Sandra 2PG3-K5 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bevver

Vaste klant
185
21/08/21
171
4
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Stevig
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Paar week geleden al een bezoek gebracht aan Sandra. Stevige maar goed geproportioneerde dame uit Ghana als ik het me goed herinner. Nu pas een reactie omdat ik mij afgelopen zaterdag heb vergewist van het juiste kamernummer.
Het was redelijk vroeg in de ochtend, Sandra stond zich uitgebreid op te maken voor de spiegel toen ik voorbij liep. Zij riep me vriendelijk na of ik binnen wilde komen, maar ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op Laura (mijn 'vaste' dame). Laura was er niet en het duurde me te lang om daarop te wachten, dus bij Sandra binnen gegaan. Afspraken werden keurig nagekomen voor € 50 heb ik een kostelijke tijd gehad. Smaakt (letterlijk en figuurlijk) naar meer!
 
Paar week geleden al een bezoek gebracht aan Sandra. Stevige maar goed geproportioneerde dame uit Ghana als ik het me goed herinner. Nu pas een reactie omdat ik mij afgelopen zaterdag heb vergewist van het juiste kamernummer.
Het was redelijk vroeg in de ochtend, Sandra stond zich uitgebreid op te maken voor de spiegel toen ik voorbij liep. Zij riep me vriendelijk na of ik binnen wilde komen, maar ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op Laura (mijn 'vaste' dame). Laura was er niet en het duurde me te lang om daarop te wachten, dus bij Sandra binnen gegaan. Afspraken werden keurig nagekomen voor € 50 heb ik een kostelijke tijd gehad. Smaakt (letterlijk en figuurlijk) naar meer!
Dit is de kamer van Rosy, beschrijving klopt ook.
Is een geile vrouw als je haar goed opwarmt is alles mogelijk.
 
Ik was vandaag bij Sandra, ik heb enorm genoten, ik ben 4 uur gebleven omdat zij zo goed is, ze spreekt Nederlands. Ze is wat mij betreft de beste van Alkmaar, en ik heb alle kamers op de achterdam van binnen gezien da laatste gezien da laatste 40 jaar. Jullie moeten het zelf maar ontdekken. Veel plezier
 
Terug
Bovenaan Onderaan