Recensie Sammy, Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ikaaas

Wandelaar
26
24/01/23
21
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3572486-sammy
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Desbetreffende Colombiaanse dame een berichtje gestuurd op whatsapp. Na het afstemmen van de extra's en tijdsduur een korte videogesprek gehad voordat ze de locatie doorgaf. Dame ontvang op een apartement op de rand het centrum van Rotterdam waar makkelijk te parkeren is. De foto's in de advertentie waren bewerkt en in het echt zag ze er iets minder mooi uit. In het apartment waren twee andere damens aanwezig die ik tijdens binnenkomst zag. Geld overhandigt en afgesproken voor een uurtje. Douchen was helaas niet mogelijk omdat er geen handdoeken waren. Ze rook naar wiet en gaf aan high te zijn. Begonnen met een beetje spelen op het bed en uitkleden. Daarna beetje zoenen maar toen ik met tong probeerde wilde ze niet. Dat was erg jammer dus toen haar maar beetje gebeft. Na een tijdje wilde ik zelf gepijpt worden en stelde ze 69 voor. Tijdens 69 werd er niet eens gepijpt en alleen maar getrokken om me zo snel mogelijk te laten komen. Dat maar na een minuutje afgekapt om te vragen of we konden neuken. Begonnen met cowgirl. Zat niet veel beweging in dus geswitched naar missionaris wat oké was. Ze was niet heel strak. Na een paar minuten wilde ik doggy gaan doen. Dat wilde ze in eerste instantie niet doen. Na aandringen toch maar half gedaan en in die positie klaar gekomen. Vond het al met al een nare ervaring waarin ze erg afstandelijk was en me zo min mogelijk wilde aanraken. Verder ging ze na het klaarkomen direct weg. Toen ze terugkwam zei ze dat de tijd om was terwijl we maar 30 min bezig waren. Wat ook echt niet door de beugel kon is dat ze me niet eens heeft gepijpt. Verder zat ze tijdens de date ook constant op haar telefoon om op potentiele klanten te reageren. Ontzettend zonde van je geld en had het beter ergens anders kunnen spenderen. Ik hoop dat deze recensie behulpzaam was zodat jullie in de toekomst een slechte ervaring kunnen vermijden. Mochten er nog vragen zijn sta ik er natuurlijk voor open.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan