- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Haarkleur
- Zwart
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vrijdagmiddag was ik nog eens afgezakt naar het SKW. Na een halfuurtje besluiteloos rond te stappen in de regen zag ik een mooie donkere dame staan die ik hier nog niet eerder had gezien. Na nog wat rondstappen maar besloten om eens bij haar binnen te stappen. Haar neem bleek Samira te zijn (denk ik toch, ik ben vaak slecht in namen) en tot mijn verbazing bleek ze uit Nederland te komen. Ik denk niet dat ik ooit al met een dame in het SKW Nederlands heb kunnen praten, dus dat was wel een toffe verassing. Echt een diepgaan gesprek volgde er wel niet maar ik ben zelf ook niet altijd even spraakzaam dus dat kan ik haar niet aanrekenen.
Ik ben voor het standaardpakket gegaan (voor 50 euro) dus wat ze aanbied buiten pijpen en intiem kan ik niets over zeggen. Mijn tijd met haar was zeker wel genietbaar. Pijpen deed ze goed, intiem was goed. Nergens spectaculair maar ik heb er zeker geen spijt van. Spijtig genoeg was ik tegen de tijd dat ik bij haar binnen was doorweekt door de regen wat niet zo voordelig was voor mijn eigen prestaties. Ik ben dus zeker van plan om één van de dagen nog eens bij haar langs te gaan voor een betere inschatting van haar kunnen en om dan eens te kijken wat er nog allemaal mogelijk is.
Ik ben voor het standaardpakket gegaan (voor 50 euro) dus wat ze aanbied buiten pijpen en intiem kan ik niets over zeggen. Mijn tijd met haar was zeker wel genietbaar. Pijpen deed ze goed, intiem was goed. Nergens spectaculair maar ik heb er zeker geen spijt van. Spijtig genoeg was ik tegen de tijd dat ik bij haar binnen was doorweekt door de regen wat niet zo voordelig was voor mijn eigen prestaties. Ik ben dus zeker van plan om één van de dagen nog eens bij haar langs te gaan voor een betere inschatting van haar kunnen en om dan eens te kijken wat er nog allemaal mogelijk is.