Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat zijn wel heerlijke foto's zeg!Ik zie nu dat mijn bericht hierboven niet meer klopt. Ze heeft nu nieuwe foto's die wel van haarzelf zijn.
Dat klinkt goed, bedankt voor de info! Wil dinsdag of woensdag daar eens langsgaan en Samantha boeken. De foto's maken me al behoorlijk geil. Ben al een tijd niet meer geweest wegens drukte helaas dus word wel eens tijd om daar naartoe te gaan hehe. En heb Samantha helaas nog niet gezien in real life dus ben heel nieuwsgierig! Als ik geweest ben zal ik een review postenSamantha is reuze vriendelijk, een goed lichaam, wat ouder gezicht, pijpt fantastisch en kust lekker. Ze is denk ik niet de beste als je van SM houdt, maar misschien heeft ze een donkere kant…
Voor mij een dame voor als je een gezellige tijd wilt hebben.
Als ik bij Samantha geweest ben zal ik hier zeker een recensie neerzetten met de info etc.Maak je dan ook een recensie.
Aangezien je voorgangers dat niet doen.
Ohh sorry wist ik niet haha . Dat verklaart het dus, heb net een nieuwe aangemaakt! Bedankt voor je hulp@HornyBoy1997
Je kan hier geen recensieformulier toevoegen omdat dit geen recensietopic is.
Misschien zou je hier een recensietopic willen openen?
Noord-Brabant
www.girlsreview.nl