WHEM Samantha, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een aantal van 16k volgers is eigenlijk nog vrij weinig voor een insta model. Een dergelijke advertentie zou ik op basis van volgers alleen niet als fake afschrijven. Hoewel ik het in dit geval wel een logische conclusie vind.

Afgelopen zomer was er ook een instagram dame met 200 k volgers. Via een videocall kon ik wel zien dat zij het echt was. Daar heb ik uiteindelijk niet mee afgesproken.
Wanneer je een videocall doet dan weet je het gelijk.
Als je bij haar op instgram kijkt dan post ze de afgelopen 24 uur fotos dat ze in een soort vliegtuigcockpit simulator zit. Even later post ze een foto van een heel groot bord met oesters.

Vergeet deze dame maar. Heb net via instagram een berichtje gehad van haar dat ze in Spanje is.
Dus ze is zeker niet in Amsterdam.
Ze heeft haar naam veranderd het is nu Pamela. Misschien leest ze mee.

Laatst bewerkt:
Ik heb contact gehad met Kinky. Zij hebben de dame vandaag 2 x geverifieerd.
Dit gebeurd door middel van een foto van de dame waarop ook een recente krant of kassabon met datum is te zien. Dus het is echt de dame en ze is dus ook in Amsterdam.

Laatst bewerkt:
Heel misschien als ze lang genoeg blijft. Ze ziet er super goed uit. Helaas is er nog geen review over haar. Die wacht ik eerst maar af.
Wanneer ga jij haar bezoeken? Of start jij alleen deze topics op?
Ik heb in het verleden best wel wat latinas bezocht zonder review. De meeste waren zeker niet slecht maar voor een tweede keer ben ik er niet meer geweest. Maar ook een paar mindere meegemaakt ondanks super goede fotos en super goede looks.
Ik heb eerst morgen een afspraak met Angela. https://www.girlsreview.nl/threads/angela-amsterdam.74/

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan