Salon261, Alphen a/d Rijn 2 (niet)bestaande dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 299

Wandelaar
Forumpionier
33
02/07/21
47
7
Laat ik allereerst beginnen om te vertellen, dat ik goede ervaringen heb bij Salon261.

Maar de afgelopen weken staan er 2 dames op de site met de volgende identieke tekst:
"Hoi liefje, kom jij je fantasie met mij delen?
Ik ben een vurig gepassioneerde dame met klasse en sex-appeal die met jou een ultieme en onvergetelijke tijd wilt beleven.
Warme olie, hete verlangens, zachte huid, jij & ik ....
Maak snel een afspraak en kom (be)leven in Salon261 Men's Place.
Kus & tot snel,Nik
i"

Al enige weken geen dagen dat de dames beschikbaar zijn, maar de tekst "Deze dame heeft haar agenda nog niet geplanned. Bel de receptie voor actuele informatie."
Aangezien ik toch wel nieuwsgiering ben naar beide dames, toch maar eens gebeld met de receptie, met de vraag of er al iets bekend was over deze dames.
de dame van de receptie was merkbaar zeer verbaasd toen ik naar Niki vroeg en antwoorde met " wie ???? "

Wat is hier aan de hand ?
- copy en paste van de tekst uit luiheid?
- nep profiel?

Ik heb beide 06 nummers ingevoerd op wieheeftgebeld.nl en 1 nummer komt terug met de verrassende mededeling " oppassen...oplichters".

Zie ik nu spoken....of zijn er inderdaad 2 Phantom dames op de site van Salon261.
Ik hoor het graag, want ik nogmaals, ik ben nieuwsgierig naar beide dames.

Die tekst komt me sowieso heel bekend voor, kan zo snel niet plaatsen waar ik die vrij recent nog zag (niet bij S261 in elk geval).

Juicy :LOL:

Zelfde tekst staat ook in advertentie van Dina (https://salon261.nl/alphen/info.php?id=Dina), wel bij Salon 261 dus.
In mijn "waar zit deze dame nu draadje" in ieder geval wel een bevestiging dat die dame wel echt is. (En als alles volgens plan loopt kan ik dat volgende week ook zelf bevestigen).

Maar als ze bij het huis zelf ook nooit van de dame hebben gehoord wordt het wel vreemd...

Zelfde tekst staat ook in advertentie van Dina (https://salon261.nl/alphen/info.php?id=Dina), wel bij Salon 261 dus.
In mijn "waar zit deze dame nu draadje" in ieder geval wel een bevestiging dat die dame wel echt is. (En als alles volgens plan loopt kan ik dat volgende week ook zelf bevestigen).

Maar als ze bij het huis zelf ook nooit van de dame hebben gehoord wordt het wel vreemd...
Dina is een dame die ik diverse keren heb gezien bij Salon 261, als ik me niet vergis voorheen werkzaam bij DS in Den Haag

Ik ben wel echt benieuwd hoe dit afloopt. Hier kan S261 toch nooit achter staan? Ze hebben een heel goede naam, dat wil je toch niet bezoedeld zien met dit soort flauwekul van instagramfoto's-jattende-lellebellen?

Hoe moeilijk kan het zijn.... er schrijft hier een jaloerse ex van een dame die haar week in week uit aan het stalken is.... zij heeft mijn afgelopen week alle mailtjes en ap berichten laten lezen.... waar haalt deze zielenknijper het lef vandaan het dit meisje zo moeilijk te maken haar centjes te verdienen... meneer haalt alles uit de kast en schroomt en schaamt zich niet zelfs de mensen achter de salon in diskrediet te zetten... zolang hij dat meisje maar kan bejegenen. En ik lees hier dat er nog heel wat stoere mannen het wel spannend vinden z'n zogenaamde zoekactie.... terwijl deze man precies weet dat zij vroeger Vanessa en of later Rachel heten en nu Nikki.... en weten jullie waarom, omdat deze man haar niet met rust kan laten, overal waar zij werkt krijgen ze mailtjes over haar dat zij zogenaamd niet te vertrouwen is, en of dat zij een junky is enz enz.... hij heeft ook al een aantal keer haar eigen naam op Hookers gezet het misselijke mannetje.... en ja als je het leest, er komt een dag dan kom je mijn tegen, en ik neem het wel voor Nikki op....
Ik hoop dat jullie mistery nu opgelost is, Nikki is gewoon in Alphen, als deze doerak haar nu eens met rust laat zal zij gewoon Nikki blijven, ander neemt zij later weer een nieuwe naam om onder de smerige verzonnen berichten en gestalkt van dit misselijke mannetje vandaan te komen.
Onder tussen zie ik Nikki wekelijks gewoon bij mijn meest favorite Salon in Alphen aan den Rijn.... en o ja, Soraya en Jenna en Sara bezoek ik ook geregeld... over het algemeen heb ik nooit iets te klagen daar, niet over de dames en zeker ook niet over de salon.

Maar alle gekheid op een stokje (no pun intended), het begint wel een patroon te worden. Discussie over een dame door de oudgedienden hier, en een newbie die er even vol tegen in gaat. Met daarbij de belofte dat hij de partij die het uitgezocht heeft eens een paar petsen zal uitdelen. Ben toch benieuwd wat deze reagluurder van mijn uitzoekwerk vindt 🤔

@DD_0182 ik snap de intentie van je reactie over 'Newbie'.
Wat @Jaap Kortekaas echter beschrijft, is nogal heftig en desbetreffende dame heeft mijn sympathie, maar een oplossing zal er niet komen met een dreigement van @Jaap Kortekaas richting desbetreffende 'heer'.
Dit vind ik te ver gaan en hoort mijn inziens niet thuis op dit forum.
Overigens ben ik in staat geweest om Niki te bezoeken en heb daarover een nette, doch eerlijke recensie geschreven.
Wat mij betreft is de vraag, waarmee ik dit topic opende daarmee beantwoord.
Rest mij te zeggen, dat het voor mij meestal prettig vertoeven is bij Salon 261.

@DD_0182 ik snap de intentie van je reactie over 'Newbie'.
Wat @Jaap Kortekaas echter beschrijft, is nogal heftig en desbetreffende dame heeft mijn sympathie, maar een oplossing zal er niet komen met een dreigement van @Jaap Kortekaas richting desbetreffende 'heer'.
Dit vind ik te ver gaan en hoort mijn inziens niet thuis op dit forum.
Overigens ben ik in staat geweest om Niki te bezoeken en heb daarover een nette, doch eerlijke recensie geschreven.
Wat mij betreft is de vraag, waarmee ik dit topic opende daarmee beantwoord.
Rest mij te zeggen, dat het voor mij meestal prettig vertoeven is bij Salon 261.
My point exactly, mensen moeten open staan voor gezonde discussie en hun ongelijk kunnen willen dan wel durfen toe te geven, maar dreigen met iemand een paar poffers op zijn neus te geven... da's niet helemaal fraai. Dames stalken en/of lastig vallen en bedreigen is overigens nog veel minder fraai. Het eerste kan je scharen onder de noemer keyboard warrior...het andere is gewoon ronduit gevaarlijk...Just my 2 cents...

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan