WHEM Salon 93 s’Gravendijkwal 93 Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben aantal jaren geleden geweest en vond toen beetje een zootje vandaar.
Nu keek ik op de website en zag een dame genaamd Sony en ziet er wel goed uit. En prijzen zijn ook lekker goedkoop

Ik snap dat sommigen een kwartier te kort vinden, dan is het je goed recht om voor langer te betalen.
Ik vind langer ook leuker met lekker kletsen, voorspel en naspel enz., maar ik ga naar de dames om te neuken en voor mijn eigen genot kan dat makkelijk in 10-15 minuten. Zie het maar als het laatste stukje van een lange vrijpartij met alles erop en eraan.
Maar als ik ervoor moet betalen dan is mijn focus op mijn eigen genot en dan kan ook met een vluggertje.

Overigens bezoek ik ook wel dames wat langer en dan valt het me vaak op, dat de sex zelf vaak effectief ook niet veel langer duurt dan 20 à 30 minuten.
Je kan het dan ook twee keer doen bijvoorbeeld, maar daar heb ik dan zelf vaak geen zin meer in en dus bewaar ik dat geld dan liever om later nog een keer te gaan.

En die 15 minuten is ook handig om eerst eens de kat uit de boom te kijken en, nog beter, hier een recensie te plaatsen zodat we bijvoorbeeld allemaal weten wat ze in de advertentie met "sexy slank" bedoelen terwijl de dame cup D heeft en er op de foto's zichtbaar wel wat kilootjes extra heeft.

Ooit één keer geweest paar jaar terug. Toen was er een knappe jonge Nederlandse student. Was op zich een leuke date (Massage en intiem). Ik kreeg alleen geen fijn gevoel van de mannen die er werkten. Waarbij ik ook het gevoel kreeg dat de meiden onderdrukt worden of gechanteerd. Probeerde het een beetje los te peuteren bij deze dame, maar aan haar houding en reactie wist ik genoeg. Nooit meer geweest nadien.

Ik snap dat sommigen een kwartier te kort vinden, dan is het je goed recht om voor langer te betalen.
Ik vind langer ook leuker met lekker kletsen, voorspel en naspel enz., maar ik ga naar de dames om te neuken en voor mijn eigen genot kan dat makkelijk in 10-15 minuten. Zie het maar als het laatste stukje van een lange vrijpartij met alles erop en eraan.
Maar als ik ervoor moet betalen dan is mijn focus op mijn eigen genot en dan kan ook met een vluggertje.

Overigens bezoek ik ook wel dames wat langer en dan valt het me vaak op, dat de sex zelf vaak effectief ook niet veel langer duurt dan 20 à 30 minuten.
Je kan het dan ook twee keer doen bijvoorbeeld, maar daar heb ik dan zelf vaak geen zin meer in en dus bewaar ik dat geld dan liever om later nog een keer te gaan.

En die 15 minuten is ook handig om eerst eens de kat uit de boom te kijken en, nog beter, hier een recensie te plaatsen zodat we bijvoorbeeld allemaal weten wat ze in de advertentie met "sexy slank" bedoelen terwijl de dame cup D heeft en er op de foto's zichtbaar wel wat kilootjes extra heeft.

15 min vind ik té kort om optimaal te kunnen genieten. Het is dan zo gehaast alsof je bij Hollands Got Talent 15 min krijgt om je kunsten te laten zien. 30 min ok dat kan nog...

daarnaast t gevoel dat je voor 15 min een flink bedrag kwijt bent..

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan