Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWas een daarvan deze dame toevallig (Maeva), of werken ze er beide niet meer?Vorig jaar 2x geweest, was een jong petite marokkaanse dame uit Belgie. Heb genoten.
Nog een echte aanrader, of niet per se?De jonge marokkaanse belg weet ik niet meer of ze er werkt. En Maeva heb ik toen niet gezien.
Was vorig week geweest, waren toen wat oudere latina's dames aanwezig.
Maeva werkt er nog, lekker jong slank ding maar ik mocht zelfs met condoom niet in haar klaarkomen. Nogal een anti-climax voor mij.Was een daarvan deze dame toevallig (Maeva), of werken ze er beide niet meer?
Ik snap dat sommigen een kwartier te kort vinden, dan is het je goed recht om voor langer te betalen.
Ik vind langer ook leuker met lekker kletsen, voorspel en naspel enz., maar ik ga naar de dames om te neuken en voor mijn eigen genot kan dat makkelijk in 10-15 minuten. Zie het maar als het laatste stukje van een lange vrijpartij met alles erop en eraan.
Maar als ik ervoor moet betalen dan is mijn focus op mijn eigen genot en dan kan ook met een vluggertje.
Overigens bezoek ik ook wel dames wat langer en dan valt het me vaak op, dat de sex zelf vaak effectief ook niet veel langer duurt dan 20 à 30 minuten.
Je kan het dan ook twee keer doen bijvoorbeeld, maar daar heb ik dan zelf vaak geen zin meer in en dus bewaar ik dat geld dan liever om later nog een keer te gaan.
En die 15 minuten is ook handig om eerst eens de kat uit de boom te kijken en, nog beter, hier een recensie te plaatsen zodat we bijvoorbeeld allemaal weten wat ze in de advertentie met "sexy slank" bedoelen terwijl de dame cup D heeft en er op de foto's zichtbaar wel wat kilootjes extra heeft.