Vanop kantoor heb ik omstreeks 10:10 BangKok Max in Diegem gebeld om een massage afpraak te maken.
Ik kon onmiddelijk afkomen. Ze vroegen of ik een voorkeur had voor een Dame. Aangezien ik daar nog nooit geweest ben en ik ondertussen uit ervaring weet dat
foto's online niet veel zeggen, heb ik hun laten weten dat ik ter plaatse wel zal kiezen.
10 minuutjes later de auto ingestapt en het verkeer in Brussel getrotseert om nog eens 20 minuutjen later ter plaatse aan te komen.
Parkeren was super vlot, er was een pleintje voor de deur waar plaats zat was. Aangebeld en de deur werd opengedaan door een klein thaise dame of leeftijd.
Ze sprak frans en vroeg of zij mij mocht masseren. Nee, sorry, maar daar had ze geen enkele moeite mee. Moest dan even in de gang wachten zodat andere dames zich komen voorstellen.
De eerste was een latijnse dame. Weer vriendelijk voor bedankt maar wou toch een Thaise. En toen kwam Sakura (kende haar naam nog niet).
Ze was wel ouder dan dat ik gewend ben, maar ze had toch iets speciaals over zich. Haar haren waren in 2 lange paardenstaartjes gevlochten.
Ze had gekleurde lenzen in die haar gezicht toch wat speciaal maakte, paar mooie tattoetjes op haar rug, een kettingje aan elke enkel...... en natuurlijk super mooie natuurlijke borsten die bijna letterlijk uit haar badjas vielen.
Heb geen seconde getwijfeld. Ik ging met maar mee.
Ze is echt een heel lieve en (al dan niet gespeeld, maar wat maakt het uit) verlegen dame die telkens ik haar direct in de ogen aankijk verlegen en precies wat blozend wegkeek en nog een heel goed engels sprak.
Had onmiddelijk spijt dat ik maar een half uur had voorzien want de naam die ze me gaf (SAKURA) deed een belletje rinkelen (Thanks
@copkiller).
Geld overhandigd, heb een handdoek en mocht me even gaan verfrissen terwijl zij de centjes ging wegbrengen.
Ze bleef even weg dus ik terug de kamer in en ben op het bed gaan liggen. Minuutje later kwam zij binnen. Ik kon in de spiegel zien hoe ze zich uitkleede... wow die borsten waren echt een mooi zicht. Wat had ik graag Sakura 10, 15 jaar geleden willen zien.
Muziek boxje ging aan. Leuk was wel dat dan pas onze "tijd" dan pas begon te tikken (doormiddel van haar gsm).
De massage was echt goed kort, gezien de tijd vooral gefocused op het bovenlichaam en niet echt op de benen en Sakura is vrij vlug overgeschakeld naar de B2B.
Haar borsten waren zo zacht en voelde koel aan en ze bracht ze dichten er dichter naar mijn hoofd toe.
Haar venusheuvel had wat stoppeltjes die schuurde lichtjes heerklijk over mijn vel.
Met haar vingers streelde ze mijn bilnaad en de balzak. Mooie toets. Heb haar gewoon haar ding laten doen. Dus niet gevraagt om haar aan te raken of voor extra's.
Mijne Charel had nu wel wat ademruimte nodig, dus vroeg haar of ik me mocht omdraaien. Jahoor geen probleem.
Onmiddelijk olie in de handpalmen en ze begon me tussen haar borsten af te trekken ervoor zorgend dat haar op en neer beweging haar borsten tegen mijne vrolijke kabouter deed kletsen.
Tergelijker tijd bleven de topjes van de vingers van haar ander hand mij in de schaamstreek strelen. Echt super super lekker gevoel.
Op een bepaald moment begon ze let twee volle vuisten aan de regendans. Wel geil, maar ik miste haar vingerwerk.
Heb dan vriendelijk het trekwerk even overgenomen en gevraad om met beide handen (iets hardhandiger) voort te strelen/krassen.
Echt genieten dus het duurde echt niet lang voor ik haar vroeg om toch de job af te werken. Had ze geen enkele moeite mee. Super lekker klaargekomen
Deze lieve dame maakte me dan schoon met wat keukendoek en ik mocht gaan douchen. Ze bleef in de kamer, veegde zichzelf even wat wat met wat doekjes alvast schoon. Ik was al terug uit de douche toen ze net gedaan had met aankleden.
Ze liep me voor naar de voordeur, kreeg de gebruikeliojke Thaise groet en ben blij de wereld weer ingestapt.
Ik weet dat ik haar nog zeker ga terugzien en het zal voor meer dan 30minuutjes zijn.
Als je over haar leeftijd kan zien (vermoedelijk eind 40 begin 50), is deze dame echt goudhaantje. Jammer jammer dat ik haar jongere versie nooit heb mogen aanschouwen. Wat een pracht moest dat geweest zijn.
5 star experience.