- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7456025-safira
- Totale kosten (in euro)
- 250
Ik heb Safira bezocht in Amsterdam noord-west, net buiten de ring. Het apartement was netjes. Gerenoveerd denk ik. Gratis parkeren.
Afspraak met booker:
€200: tz, nmc, cif
€50: pzc
Tijdens de date: geen gezoen, zeker geen tz. 2 kusjes gekregen.
Safira is het meisje van de foto. Ze ziet er heel knap uit met de mooie verleidelijke ogen. Ze is tegen de 170 cm. Normaal postuur met een normale achterwerk en een dikke natuurlijke C-cup.
Safira is een vrolijke latina. Soms wat plagerig. Haar Engels is goed. Voor een 21-jarige heeft ze veel inhoud. Veel gelachen.
Zoenen doet ze niet en geen voorstander van beffen. Ze kan mooi twerken en haar lichaam stevig tegen je aan drukken. Ook mijn gezicht wordt tegen de borsten gedrukt tot ik bijna stikte. Pzc was lekker: sensuel, wat sloppy, snelheid wordt opgebouwd, met tong. Ze neemt de ballen lekker volledig in haar mond. Tijdens de orale sessie kijkt ze me veelvuldig aan met die mooie ogen. Das geil.
Verschillende standjes gedaan. Ze werd flink nat. Afgesloten met cif op haar prachtig gezicht.
Was een goede date.
Afspraak met booker:
€200: tz, nmc, cif
€50: pzc
Tijdens de date: geen gezoen, zeker geen tz. 2 kusjes gekregen.
Safira is het meisje van de foto. Ze ziet er heel knap uit met de mooie verleidelijke ogen. Ze is tegen de 170 cm. Normaal postuur met een normale achterwerk en een dikke natuurlijke C-cup.
Safira is een vrolijke latina. Soms wat plagerig. Haar Engels is goed. Voor een 21-jarige heeft ze veel inhoud. Veel gelachen.
Zoenen doet ze niet en geen voorstander van beffen. Ze kan mooi twerken en haar lichaam stevig tegen je aan drukken. Ook mijn gezicht wordt tegen de borsten gedrukt tot ik bijna stikte. Pzc was lekker: sensuel, wat sloppy, snelheid wordt opgebouwd, met tong. Ze neemt de ballen lekker volledig in haar mond. Tijdens de orale sessie kijkt ze me veelvuldig aan met die mooie ogen. Das geil.
Verschillende standjes gedaan. Ze werd flink nat. Afgesloten met cif op haar prachtig gezicht.
Was een goede date.