- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
SABRANA SMS WhatsApp
ALS u op zoek bent naar een ervaring van de hoogste kwaliteit, bent u hier aan het juiste adres. Ik hoop snel de kans te krijgen om met je
www.redlights.be
Het mag ook eens iets positiefs zijn.
Deze "Sabrina" al 2 keer bezocht. Ze ontvangt in een particulier huis kortbij de kerk.
Ze is een hete donder. Ze probeert haar klanten zeker te behagen. TZ + PZC inclusief (140/u).
Ze begrijpt alleen portugees. Maar met mijn spaanse kennis was dat geen probleem. Ze kan ook wat spaans.
Haar TZ zijn nat en diep. Haar PZC ook. Ze houdt ervan als je haar beft. Vooraf en na douchen. Zeer netjes. Zo hoort het ook !
Ze heeft enorme borsten. Alleen haar leeftijd klopt niet. Ze is ruim 50 voorbij. Maar wel bijna nimfomanisch.
En we komen toch om te genieten, dus een MILF met veel ervaring.
Ze is er nu 2 weken, maar gaat zeer binnenkort naar Brasil. (Ze heeft een apartementje in Spanje, waar ik haar mocht gaan bezoeken)...Ga ik tijdens mijn vakantie zeker doen. De foto's zijn echt. Mooie vrouw.
Volgens mij werkt haar vriendin "Nina" er ook.
Maar die heb ik vorig jaar ook al elders zien opduiken. Bekende foto's.
PRIVÉ ONTVANGST HUIS
Ik ben Nina, een 35-jarige sexy Braziliaan. Mijn borsten zijn maat D en zijn echt prachtig. Ik heb graag tijd voor goede seks en ben lief
www.redlights.be