randomthrowaway564
Vaste klant
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/deepthroatqueen-_8252700
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Ik ben ~5 maanden geleden bij haar geweest. Afspraak maken ging op zich best snel. Ze stuurde ook gelijk 2 pijpfilmpjes van haar. Moest eerst allemaal rare instructies volgen(sigaretten halen bij de supermarkt, heeft ze wel netjes terugbetaald), via de achterdeur/tuin naar binnen, hek stond open en liep zo een nogal karige en lugubere woonkamer binnen. 5min daar gewacht en even later kwam ze zelf ook de woonkamer binnen. Dame ziet er wat ouder uit dan wat er op de advertentie vermeld is. Ze moest snel nog even iets boven doen. Uiteindelijk nog weer 20min gewacht waarna ze weer naar beneden kwam.
Prijs was 80 euro voor 30min. PZC en film waren beide 20e extra. Omdat het zo lang duurde mocht ik na de eerste keer klaarkomen even pauze nemen waarna ze me na ongeveer 5min weer ging pijpen. Bij het pijpen zelf ging ze tekeer als een gek. Niet echt veel gevoel, gewoon hard op en neer. Het deed om je eerlijk te zeggen soms een beetje pijn dus ik moest haar een beetje begeleiden daarmee lol.
Na afloop begon ze me nog een heel verhaal te vertellen over iemand die ze kende die dr besodemieterd had oid.
Overall best een rare ervaring. Het is op zich wel een aardige dame maar ook wel een beetje raar. Op zich niet veel betaald voor 2x klaarkomen en uiteindelijk nam ze ook wel de tijd voor me en ben dus veel langer dan 30min binnen geweest maar al het extra wachten en bizarre trekjes waren me toch iets te veel.
Prijs was 80 euro voor 30min. PZC en film waren beide 20e extra. Omdat het zo lang duurde mocht ik na de eerste keer klaarkomen even pauze nemen waarna ze me na ongeveer 5min weer ging pijpen. Bij het pijpen zelf ging ze tekeer als een gek. Niet echt veel gevoel, gewoon hard op en neer. Het deed om je eerlijk te zeggen soms een beetje pijn dus ik moest haar een beetje begeleiden daarmee lol.
Na afloop begon ze me nog een heel verhaal te vertellen over iemand die ze kende die dr besodemieterd had oid.
Overall best een rare ervaring. Het is op zich wel een aardige dame maar ook wel een beetje raar. Op zich niet veel betaald voor 2x klaarkomen en uiteindelijk nam ze ook wel de tijd voor me en ben dus veel langer dan 30min binnen geweest maar al het extra wachten en bizarre trekjes waren me toch iets te veel.