WHEM Sabrina Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan mij herinneren ooit een recensie te hebben gelezen waarin geschreven werd dat ze wel aardig aan de oude kant is (of dat een nadeel is, is natuurlijk een kwestie van smaak).
Maar ook dat het qua lokatie net is alsof ze in een bejaardenhuis ontvangt. Ikzelf maak me daar dan de volgende voorstelling bij: een flat met tapijt in de algemene ruimtes en op iedere gang de geur van kapotgekookte groente :)

Mocht jouw ervaring anders zijn, dan hoor ik het graag want het is natuurlijk wel een koopje!

Ik heb haar ooit eens gebeld om af te spreken. Ze nam op, vertelde me vriendelijk dat ik straks gelijk langs kon komen, en of ik haar over 10 minuten wilde terugbellen om alles volledig af te spreken omdat ze nu nog bezig was. Oke, geen probleem. Ik wachten en na 10 minuten bellen. Nummer niet beschikbaar. Ik heb het nog meerdere keren geprobeerd maar elke keer het bekende bandje "dit nummer is niet beschikbaar".
Rare dame.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan