Gaat om deze dame. Lijkt al even op SJ te zitten maar vind volgens mij geen recensies.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben wel eens bij haar geweest ze is niet heel on aardig
Gaat om deze dame. Lijkt al even op SJ te zitten maar vind volgens mij geen recensies.
Prima verwoordAardig mens die geen vlieg kwaad doet. Probeert het ijs te breken door heel veel te gaan praten ( idd vaak weinig interessant), maar doet wat ze belooft en komt haar afspraken na. Heeft een goed lijf, zeer slank en sportief. Alles gaat wel in een hoog tempo, het heeft geen zin om een uur voor 80 te boeken, daarvoor heeft ze veel te veel haast. Zoek je een vluggertje of max 20-30 minuten dan zit je bij haar prima voor die prijs.
Ah, ik kon geen topic vinden. Weet jij waar die staat dan? Verder dank voor je reactie.Is volgens mij al een topic over
Maar een redelijk aantrekkelijke dame, wel een verrookt hoofd/stem, zonnebank bruin, lichaam is voor dr leeftijd wel ok.
Praat ontiegelijk veel en over niet interessante dingen.
De seks is matig tot ok. Voor 50€ kan je niet veel verwachten maar dat geeft ze dus ook niet
Mogelijkheden zijn volgens mij beperkt, pzc is wel mogelijk (ze pijpt behoorlijk met tandjes) maar anaal absoluut niet. Als je ook over anaal begint krijg je weer een antwoord van 10min waarom ze het niet doet en blabla
Benieuwd naar je ervaring.ik ben overtuigd ik heb vrijdag een afspraak
ok, dank. Verder nog info? Beetje discrete plek, hoe was haar figuur dat soort dingen?Ik ben idd geweest
Sabine is een leuke dame maar niet helemaal mn type. Ben wel een half uur gebleven voor €50, daar kan je geen buil aan vallen. Weil hele grote schaamlippen dus voor de liefhebbers ....
Hoe vindt ik haar?Ik heb wel ervaring aantal keren geweest ze is wel aardig, en zoent en tongt ook je mag haar lekker beffen maar geen anaal en ook niet in de mond klaar komen. Voor haar leeftijd ziet ze er nog wel goed uit mooie kontje ze pijpt ook lekker
Hoe vindt ik haar?
Iemand nog geweest?
Hoe was het?Ik heb ook zoo een afspraak met der ben benieuwd
Nee dat doet ze helaas niet wel pijpen zonderKlinkt op zich niet verkeerd. Is NZC nog een optie bij haar?
Draagt ze ook lingerie?Nee dat doet ze helaas niet wel pijpen zonder
Op zich redelijk vrouwelijk/mooi getraind lichaam voor de leeftijd. Gezicht is misschien iets minder, maar ieder zo zijn eigen smaak.Is ze een beetje vrouwelijk of wat mannelijk?