Recensie Ruxy, Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jaap1998

Newbie
3
25/01/22
1
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2457648-ruxy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ruxy bezocht in Rotterdam. Zit in een redelijke buurt in een eengezinswoning. Heb wel het idee dat er meerdere dames werken. Contact via whatsapp liep niet heel super.
Het is de dame van de foto's, ontzettend knap gezicht! Kleine borstjes, atletisch lichaam. Ik kon 'relaxen'. €100 voor een half uur betaald, korter was niet mogelijk. Ergens was ik al wat twijfelachtig.

Zij kleedt zich uit en vraagt mij hetzelfde te doen. Ze ritst de condoom open en doet hem er half op. Aan mij de vraag het even goed te doen, ze gaat even een powerbank pakken.
Op bed begint ze mijn slappe lul te pijpen. Ik raak haar arm aan en ze geeft meteen aan dat ik haar niet mag aanraken. Nog net geen armpjes over elkaar, op mijn rug liggend, laten pijpen. Dat leek overigens nergens op.

Hij is amper hard en ze wil erop zitten. Ze kijkt je wel geil aan en doet haar best om er een showtje van te maken, maar het was niet de bedoeling dat ik haar aanraakte. Dat maakt het allemaal wel wat vreemd. Na drie keer op en neer en van positie veranderen maak ik het af. Amper klaargekomen en ze stopt. Gekscherend gevraagd voor een massage, we waren 10 minuten bezig. Dat zat er helaas niet meer in. Finish?

Iemand moet de eerste zijn. Dat was ik deze keer helaas. Trek je lessen hieruit. Ga niet bij mevrouw langs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan