BerendBotje1993
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.massagerie.be/leila
- Totale kosten (in euro)
- 260
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Een tijdje terug heb ik me voor het eerst aan een heuse massage gewaagd, bij de Massagerie in Antwerpen. Op redlights had ik wat plaatjes van ene Ruby gezien en die leek me qua rondingen veruit de indrukwekkendste.
Allereerst het etablissement zelf: de straat oogt wat aftandse, zoals wel vaker in Antwerpen, maar de zaak zelf is fijn en discreet ingericht. Na een tijdje wachten kon ik Ruby ontmoeten. Hoewel ik geen grote prater ben, was het fijn dat ze gewoon Nederlands sprak, dat breekt het ijs alvast. Veel latina dvps spreken vaak alleen gebrekkig engels, en dat is toch wat ongemakkelijk. Ze heeft me een heel fijne massage gegeven, zeer sensueel en rustgevend, en wist ook heel vakkundig bepaalde zones net genoeg bijna plagerig te stimuleren. Toen heeft ze me het extra pakket aangeboden. Fijn, maar extreem duur, want dat verdubbelde de prijs. Maar goed, voor deze keer...
Minpuntje is dat ze niet aan kussen doet, en zo blijft er toch nog een klein muurtje tussen ons en de intimiteit staan.
Ik kan het zeker voor een keer aanraden, ze verstaat haar vak.
Allereerst het etablissement zelf: de straat oogt wat aftandse, zoals wel vaker in Antwerpen, maar de zaak zelf is fijn en discreet ingericht. Na een tijdje wachten kon ik Ruby ontmoeten. Hoewel ik geen grote prater ben, was het fijn dat ze gewoon Nederlands sprak, dat breekt het ijs alvast. Veel latina dvps spreken vaak alleen gebrekkig engels, en dat is toch wat ongemakkelijk. Ze heeft me een heel fijne massage gegeven, zeer sensueel en rustgevend, en wist ook heel vakkundig bepaalde zones net genoeg bijna plagerig te stimuleren. Toen heeft ze me het extra pakket aangeboden. Fijn, maar extreem duur, want dat verdubbelde de prijs. Maar goed, voor deze keer...
Minpuntje is dat ze niet aan kussen doet, en zo blijft er toch nog een klein muurtje tussen ons en de intimiteit staan.
Ik kan het zeker voor een keer aanraden, ze verstaat haar vak.