Recensie Ruby, Mabuhay (Helchteren) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank3500

Vaste klant
146
19/03/22
105
16
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige dinsdag naar Mabuhay. Er stonden twee auto's, zodat er al twee dames minder zouden zijn in de line-up. Toen ik naar de achterdeur ging, kwam er net nog iemand binnengewandeld. Hij had zijn auto waarschijnlijk op straat gezet. Voor mij zeker akward moment toe we beiden bij de deur stonden, maar hij was duidelijk zenuwachtig. Even gewacht tot hij gekozen had in de line-up (ik was blijven staan in de gang) en weg was. Tot mijn verbazing kon ik kiezen uit vijf dames. Eentje keek een beetje weg, maar de anderen toonden zich in een niemendalletje met een brede glimlach. Er stonden er enkelen die ik al eerder had gezien (en genomen, in de twee betekenissen van dit woord :)), maar ik hou van afwisseling. Eentje viel me extra op omwille van haar mooie ebony huid: Ruby uit Cuba.
Naar boven en zoals gewoonlijk mocht ik me uitkleden, terwijl zij even verdween naar beneden (of zo) om haar tasje te halen met haar spullen (glijmiddel, ...). Na enkele minuutjes terug boven en kreeg ik een wasje in het bad op de kamer zelf. Ook zij waste haar intieme delen. Ze zag er geweldig uit: een zuivere ebony skin, borsten b-cup schat ik met hierop een mooie dikke tepel met mooi donkere areola, mooi gevormd lichaam, 1m 70 (?), mooi lang zwart haar. Ze zei dus dat ze van Havana was, en er ongeveer een keer per jaar naartoe gaat. Ze is allang in Mabuhay, maar ik had haar nooit eerder gezien.
Ze begon met al liggend te kussen, niet volle tongzoen maar ze gebruikte haar tong alleszins. Dat zou tijdens onze liefdesspel nog meermaals gebeuren (meestal op mijn initiatief). Dan daalde ze af naar mijn piemel die ondertussen keihard was. Ze zoog me diep en traag, net zoals ik het graag heb. Ik vroeg haar of ze een speeltje had voor mijn kontje, en ze antwoordde dat ze er wel eentje in haar tas had. Toen haalde ze daar een mega-dildo uit die me deed schrikken, dat zou ik nooit kunnen verwerken. Ze moest lachen en zei in perfect Engels dat ze het wel rustig aan zou doen. Ze naam een rubberen handschoen, deed er gel op en masseerde mijn kontgaatje toch het flexibel genoeg was. Toen probeerde ze de dildo en ging zeer traag te werk. Na veel vijven en zessen toch gelukt voor de eerste centimeters, maar het was toch te pijnlijk voor mij zodat we dit stopten. Dat heeft ze dan opgelost door tijdens de pijpbeurt haar vingers (met handschoen) te gebruiken en me op die manier een geweldige tijd te bezorgen. Ondertussen kon ik haar borsten en haar dikke tepels zoenen (niet te fel want dat was pijnlijk voor haar)., en haar vingeren. ze deed haar beentje mooi uiteen toen ik naar haar poesje ging. Tijd om haar te likken: op haar rug gelegd en zo had ik een mooi zicht op haar poesje met een tattoo (maar ik kon echt niet zeggen wat het voorstelde ...). Ze genoot er mijn inziens van en zo een tijdje doorgegaan. Ze had normale lipjes en clitoris, die ik mocht likken, vingeren ... Ik voelde dat mijn half uur naderde en vroeg of ik op haar borsten mocht klaarkomen. No problema, eerst pijpte ze me nog even want ik was niet meer zo hard. Daarna dacht ik al liggen op haar klaar te komen, maar ze ging op de rand van het bed zitten en vroeg of ik naast het bed kwam staan en zo op haar borsten wou komen. Dat was een goed voorstel omdat ik op die manier haar mooie borsten zag 'hangen' wat toch een extraatje gaf. Terwijl ik me aftrok, speelde zij met mijn ballen en kneep lichtjes in mijn tepels. Het duurde dan ook niet lang of ik kwam mooi klaar op haar borst. Ze veegde zichzelf en mij proper en daarna waste ze mijn piemel rechtstaand (niet mijn piemel, maar ik) in bad. Nog een klein praatje over Cuba, een kusje en naar beneden. Ze is een geweldige meid, steeds met een smile. Misschien vraag ik haar volgende keer wel opnieuw, hoewel ik liever afwissel. Alleszins een aanrader.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kortweg gezegd had ik vandaag een minder ervaring. Ruby is wel een lieve jonge dame van 29, maar had volgens mij vandaag weinig zin.
Van kussen was geen sprake. Pijpen was ok. Ik had haar wel goed kunnen neuken, dat wel.
Ruby heeft wel mooie dikke tepels moet ik zeggen.

Hopelijk zal ze de volgende keer meer zin hebben. Al bij al raad ik haar wel aan. 👍🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan