Recensie Rrosa 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Blended66

Wandelaar
62
11/10/21
94
21
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Link naar advertentie
Advertentie op kinky staat offline
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Op Kinky adverteert ze als shemale, maar dat is ze niet. Ik heb het nog expliciet gevraagd, maar ze zei van wel. Daar kwam ik pas achter in bed, ze hield heel lang haar kleren aan. Haar excuus was dat ze is wat ze voelt.
Ze is wel aardig, maar ik was toch echt op zoek naar een shemale en zij had dus gelogen. Uiteindelijk niet tot de echte daad gekomen, daar had ik geen zin meer in.
Al met een een tegenvaller en ik kreeg mijn geld ook niet terug.

Ik zag een recensie daarvan op een ander forum. Las het omdat ze dat m/v trio aanbood. Recensie was positief maar toen ik de link aanklikte was ik gelijk genezen. Volgens mij werd er ook nog 80 euro reiskosten berekent maar daar zat die schrijver blijkbaar niet mee. Gevalletje van zelf de recensie geschreven zo te zien.

In de tekst heeft ze een C cup, in de statistieken, een D cup, maar aan de foto's te zien, kan ik er met de beste wil, net een cupje A van maken. Of het moet zo iets zijn?? Met dank aan AliExpress?
Screenshot_20211104-010433.jpg

Laatst bewerkt:
Als dit is wie ik denk dat het is (de link is niet actief als ik deze reactie schrijf) dan kan ik alleen maar aangeven dat ik me bij haar (hem dus) ongelooflijk vergist heb. Ook wel mijn eigen schuld want het was mijn eerste poging om via een adv een afspraakje te maken. Leuk app-verkeer. Maar ze moest plots om persoonlijke redenen (zal ik hier niet noemen) met de trein weg. Was best onder de indruk. Tikkie voor de trein betaald (ja, hoe dom kun je zijn. heb mezelf vervloekt). De sfeer bleef echter hetzelfde, dus leuk. Maar toen de vraag om nog een Tikkie kwam, haakte ik af. En vervolgens alleen maar appjes en sms-jes van verschillende nrs met allerlei bedreigingen. De doos lag in het verschiet. Serieuze levensbedreigingen. Meldingen gemaakt, alles geblokkeerd en een vriendje ingeschakeld die bij de recherge werkt. Niks meer gehoord.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan