- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/the-best-services-roxy.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Jonge Roemeense dame. Foto's kloppen niet. Mooi gezicht en normaal postuur maar zeker niet zo strak als op de foto's. Zeer slappe borstjes.
Best wel een vriendelijke dame en fijn mee gesproken. Voor zoenen en PZC vraagt ze 30€ extra voor anaal 50€.
Neuken was ok, niet speciaal maar ze kon wel lang rijden en uiteindelijk gemakkelijk klaargekomen. Vervolgens een massage gevolgd door een poging tot 2e ronde. Pijpen deed ze echt niet goed en een tweede keer komen zat er niet in. Plots stelde ze voor om haar vriendin erbij te halen, ze liet foto's zien (ongecensureerd, maar haar eigen foto's waren ook niet correct) maar omdat ik geen extra geld bij me had niet op in gegaan.
Goed voor 1 keer.
Best wel een vriendelijke dame en fijn mee gesproken. Voor zoenen en PZC vraagt ze 30€ extra voor anaal 50€.
Neuken was ok, niet speciaal maar ze kon wel lang rijden en uiteindelijk gemakkelijk klaargekomen. Vervolgens een massage gevolgd door een poging tot 2e ronde. Pijpen deed ze echt niet goed en een tweede keer komen zat er niet in. Plots stelde ze voor om haar vriendin erbij te halen, ze liet foto's zien (ongecensureerd, maar haar eigen foto's waren ook niet correct) maar omdat ik geen extra geld bij me had niet op in gegaan.
Goed voor 1 keer.