- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/8362549-roxi
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Prive ontvangst met de geilste vrouwen in Kinrooi
Grootste aanbod van geile vrouwen in Kinrooi die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.
www.kinky.nl
Deze mooie, lánge (1.80m) Oekraïense dame gisteren bezocht voor 1 uurtje, zéker geen spijt van. ?
Dat ze niet tongzoent maakt ze goed door wel lekker gewoon te zoenen, beffen wist ze goed te waarderen mits het rustig/sensueel gebeurde. Precies zoals ik dus gepijpt wil worden. ? Dat deed ze ook prima, lekker zonder condoom en lekker sloppy/nat. Zelf kwam ze iig klaar na een tijdje, rustig stil blijven liggen was er niet bij.
Klaarkomen doet de dame ook graag, mits je de "aanwijzingen" opvolgt, ze kan geen "grote lengtes" hebben gaf ze aan.
Ben ietsje bovengemiddeld geschapen, echt niet extreem dus en on top wilde ze wel, maar ze bepaalde zelf tempo/diepte. Haar voorkeur was zijdelings doggy, in lepeltjeshouding dus. Voelt lekker strak dan en, ik kan het lekker lang volhouden, na ruim 10 minuten had ze haar eerste, heftige vaginale orgasme en kneep "hem" er net niet af, super om mee te maken/horen. Nagenietend wilde ze wel verder in missio, hielp zichzelf af en toe een beetje en buiten de tijd voelde ik haar weer knijpen en kwam ze een tweede keer, gevolg was dat ik me ook echt niet meer in kon/wilde houden en kwam ook heftig klaar. Best ff geleden dat ik een dame heb gehad, ook aan huis, die zich zó kan laten gaan. Roxi vond het iig ook een leuk samenzijn, zag me graag nog eens terug. ?
Haar nog gefeliciteerd dat ze op beide manieren klaar kan komen, ook nog duidelijk gemaakt dat ik haar met m'n vingers nog beter van dienst kan zijn wat dat betreft.
We zouden wel zien een volgende keer zei ze, ze blijft nog 1 week dus binnenkort nog eens terug.
Dame spreekt trouwens prima Engels, ook wel prettig.
Leona, die me bij weggaan nog werd aangeraden door Raymond zal ff geduld moeten hebben. ?