- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Shift
- Middag
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik heb Roxana twee jaar terug leren kennen toen ze tijdelijk in Den Haag haar diensten aanbood en toen mijn ontdekking van het jaar werd.
Toen ze ineens verkaste naar Amsterdam gelukkig via het welbekende forum haar weer teruggevonden en sindsdien toch al een aardig aantal bezoekjes afgelegd om weer eens lekker verwend te worden door Roxana, en ze weet onderhand precies hoe ze het mij naar de zin kan maken en dat doet ze dan ook keer op keer. Ze doet haar dienstverlening met overtuiging en op het persoonlijke vlak klikt het ook wel dus voor mij blijft ze nog steeds een top dame.
Toen ze ineens verkaste naar Amsterdam gelukkig via het welbekende forum haar weer teruggevonden en sindsdien toch al een aardig aantal bezoekjes afgelegd om weer eens lekker verwend te worden door Roxana, en ze weet onderhand precies hoe ze het mij naar de zin kan maken en dat doet ze dan ook keer op keer. Ze doet haar dienstverlening met overtuiging en op het persoonlijke vlak klikt het ook wel dus voor mij blijft ze nog steeds een top dame.