Recensie Rowena, Maison Monty, Rijswijk 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MisterB

Newbie
9
28/10/24
13
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/dame/melanie/
Totale kosten (in euro)
115 + 50 pzc
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op goed geluk langs Maison Monty voor een feestje en je begrijpt natuurlijk al dat er niet veel dames beschikbaar waren. De vrolijk huppelenden Rowena viel mij meteen op en was beschikbaar. Ik had nog nooit een recensie van haar gelezen dus de keuze voor haar was ook op goed geluk... en wat een feestje bleek het te zijn!

Rowena is een hele lieve en spontane Nederlands Surinaamse dame, is vrolijk en heeft een heel leuk koppie. Kort krullend haar, lekkere grote pure borsten én kont. Ze heeft niet een heel strak lichaam maar ze ziet er gewoon lekker uit.

Op de kamer rustig op de bank begonnen. Ze zoent voluit met overtuiging en lijkt er van te genieten. Langzaamaan richting het pijpen. Ze was een beetje onhandig met het condoom omdoen. Tja, zal toch niet de eerste keer zijn, merke ik op waarop ze zei dat ze eigenlijk pas een maandje in het vak zit. Waar of niet waar, als snel was het voor mij duidelijk dat het pzc zou worden en daar heb ik geen spijt van gekregen. Terwijl ze je aan blijft kijken pijpt ze diep, lang, vergeet de ballen niet en maakt er een heerlijke kletsnatte boel van.
Rowena ook helemaal uit de kleren en haar kutje was zeiknat, dus haar heerlijk en lang gefingerd, opgevolgd met beffen. Standje 69 gaf een heerlijke kijk op haar kont terwijl zij mij pik en ballen alweer had gevonden. Het leek alsof zij daar geen genoeg van kreeg! Uiteindelijk afgemaakt met reverse cowgirl. Een echte aanrader voor de billenman.

Al met al een hele geile date met Rowena gehad; volle 45 minuten zonder poespas. Het bijzondere aan haar vond ik wel de spontaniteit, geen plichtmatigheden, geen kapsones of uit de hoogte, geen opgeblazen lippen en borsten. Nee, ze is puur natuur en had volle interesse met 100% inzet. Als ze echt net pas in het vak is dan beloofd dat een hoop goeds en gaat ze het druk krijgen.

Sidenote: Goed ontvangen bij MM, erg vriendelijk. Waar ik mij wel aan stoor bij de website van MM is dat de linkjes van de dames vaak niet kloppen waarbij naam van de dame en de naam in de link niet overeen komen. In de link van Rowena staat toch duidelijk de naam van Melanie (zoals de link in deze recensie). Wie is Melanie dan, zo verwarrend! Als MM dit straks aanpast dan werkt de link in deze resensie natuurlijk niet meer. MM, ff fixen ;-) Maar misschien maak ik me wel druk om niets lol

Terug
Bovenaan Onderaan