- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 3 cm
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 50
Enkele dagen geleden Rose bezocht. Prachtige vrouwelijke trans, moeilijk te zien dat het oorspronkelijk om een man gaat. Heerlijke zachte vrouwelijke borsten. Prachtige lach. Afgesproken pijpen en (zij mij) neuken voor 50 euro.
Samenzijn had leuk kunnen worden, ware het niet dat haar gereedschap niet hard werd. Dat kan wel eens gebeuren, ik ben ook een man dus ik weet hoe het werkt. Maar ga dan niet als excuus geven dat "het onder tijdsdruk niet werkt en dat het probleem is opgelost als ik 50 euro bijbetaal". Het gereedschap zou in dat geval 15 cm. lengte kunnen bereiken ... ;-) Dit vond ik wel een erg "goedkoop" excuus. Aangekleed, verlies genomen en naar huis gegaan. TMM.
Samenzijn had leuk kunnen worden, ware het niet dat haar gereedschap niet hard werd. Dat kan wel eens gebeuren, ik ben ook een man dus ik weet hoe het werkt. Maar ga dan niet als excuus geven dat "het onder tijdsdruk niet werkt en dat het probleem is opgelost als ik 50 euro bijbetaal". Het gereedschap zou in dat geval 15 cm. lengte kunnen bereiken ... ;-) Dit vond ik wel een erg "goedkoop" excuus. Aangekleed, verlies genomen en naar huis gegaan. TMM.