- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Squirting
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/wassenaar/4825279-rose
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Rose bericht voor een afspraak en deze werd snel beantwoord. Ik kon ook dezelfde dag langs bij haar.
Rose is een mooie relaxte dame met een goede fitte lichaam. Haar engels is echt goed. Mogelijk om te douchen op locatie.
Ik kwam binnen en we hadden een beetje gekletst, ze bood me ook een drankje aan.
Begonnen met zoenen en dat doet ze met volle overgave. Ze ging mij daarna pijpen, niet echt veel deepthroat. Ik vroeg of het mogelijk was om in haar mond klaar te komen, zei nee maar kan wel op haar gezicht. Ze vroeg of ik haar wilde beffen, ze rook fris dus ik zei ja. Na een tijdje vroeg ze of ze mocht klaarkomen, ik zei ja tuurlijk en ze kwam squirtend op mijn gezicht klaar, Ik was gewoon beetje geschrokken erdoor. Intiem was ook top, meerdere standjes gedaan.
Als je van GFE houdt, zou ik haar zeker aanraden.
Rose is een mooie relaxte dame met een goede fitte lichaam. Haar engels is echt goed. Mogelijk om te douchen op locatie.
Ik kwam binnen en we hadden een beetje gekletst, ze bood me ook een drankje aan.
Begonnen met zoenen en dat doet ze met volle overgave. Ze ging mij daarna pijpen, niet echt veel deepthroat. Ik vroeg of het mogelijk was om in haar mond klaar te komen, zei nee maar kan wel op haar gezicht. Ze vroeg of ik haar wilde beffen, ze rook fris dus ik zei ja. Na een tijdje vroeg ze of ze mocht klaarkomen, ik zei ja tuurlijk en ze kwam squirtend op mijn gezicht klaar, Ik was gewoon beetje geschrokken erdoor. Intiem was ook top, meerdere standjes gedaan.
Als je van GFE houdt, zou ik haar zeker aanraden.