WHEM Rosanne, Zwijndrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is weer eens van naam veranderd voor de zoveelste keer en de prijzen ook aardig omhoog gedaan.
Prijzen zijn belachelijk die ze vraagt, maar ja, iedereen zijn eigen keus wat hij wil uitgeven.

Hallo. Ik ben nieuw op het forum maar niet nieuw in het wereldje. Ik heb in juni een date met Rossane gehad. Afgesproken via de app wat vrij vlot ging. Ze spreekt af in regio Drechtsteden en kwam met het ov naar het station. Afgesproken voor een car/buitendate. In haar advertentie stond dat ze pzc en klaarkomen in de mond deed en vroeg €125 voor een vluggertje. Het is op zich een leuke meid om te zien, beetje Famke Louise achtig en de foto's zijn volgens mij wel van haar. Maar de date was drama. Ze pakte direct een condoom en die probeert ze nog om je slappe lul te krijgen ook. Geen spel van opwinding, niet aftrekken, wilde niet gevingerd worden, niet zoenen. Terwijl alles wel bij de mogelijkheden staat. Deze dame doet het puur voor de centjes. Uiteidelijk mijn half slappe lul in haar poesje gepropt doggy tegen een boom aan en totaal niet voldaan klaargekomen. Zonde van het geld.

Graag gedaan! Als je misschien vooraf duidelijk aangeeft wat je verwacht van haar, krijg je misschien meer voor elkaar? Ik had verder ook niet gevraagd waarom ze alles wat in haar advertentie stond niet deed. Maar voor 125 verwacht je wel meer, vooral bij een vluggertje. Maar ze was bij mij gewoon niet pik geil en dat vind ik helemaal niet leuk. Dat zijn de meest verschrikkelijke dates voor mij persoonlijk. Ze zit volgens mij nu in Noord Brabant met een andere naam?

Ze is niet fake en beste geile momenten beleefd maar ze is nu wel erg duur geworden voor het type date. Maar mss dat jullie andere ervaringen of tarieven krijgen. Checken zou ik zeggen

Leuke dame, maar alleen wanneer zij zin heeft.

Heb tigtallen keren met haar afgesproken, de 1e keer haar op oudjaarsdag 2021 bericht na het zien van de advertentie, was kort dag maar ze kon per direct afspreken voor een date. Was een goeie ervaring en ze had er veel zin in. Een tijd later kreeg ik een bericht van haar of ik weer wilde afspreken, dus dat hebben we gedaan en was weer goed bevallen. 3e date kwam van mijn kant af en was om te janken. Ze leek nergens zin in te hebben etc etc. Dus had het daarna afgekapt en het hoefde voor mij niet meer dus nooit meer contact gezocht. Kreeg een paar maanden erna berichtje van der dat ze zin had en heb haar verteld dat ik het niet zo zag zitten en de reden uitgelegd. Uiteindelijk toch gegaan en was weer uitstekend bevallen. Ik spreek nu alleen nog met der af wanneer zij me bericht, dan weet ik in ieder geval dat ze echt wilt en dan is ook alles mogelijk

Leuke dame, maar alleen wanneer zij zin heeft.

Heb tigtallen keren met haar afgesproken, de 1e keer haar op oudjaarsdag 2021 bericht na het zien van de advertentie, was kort dag maar ze kon per direct afspreken voor een date. Was een goeie ervaring en ze had er veel zin in. Een tijd later kreeg ik een bericht van haar of ik weer wilde afspreken, dus dat hebben we gedaan en was weer goed bevallen. 3e date kwam van mijn kant af en was om te janken. Ze leek nergens zin in te hebben etc etc. Dus had het daarna afgekapt en het hoefde voor mij niet meer dus nooit meer contact gezocht. Kreeg een paar maanden erna berichtje van der dat ze zin had en heb haar verteld dat ik het niet zo zag zitten en de reden uitgelegd. Uiteindelijk toch gegaan en was weer uitstekend bevallen. Ik spreek nu alleen nog met der af wanneer zij me bericht, dan weet ik in ieder geval dat ze echt wilt en dan is ook alles mogelijk
Haha grappig! Min of meer soort gelijke ervaringen. Tja het is dat ik het geil vind buiten enzo en er niet zoveel andere van dit soort opties zijn in de regio…

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan