- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/hoogeveen/1459483-rosanna
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden bij deze heerlijke vrouw geweest. Ze ontvangt in een discrete salon aan huis met uitstekende faciliteiten om te douchen.
Vooraf even lekker fris douchen, op de tafel genieten van haar zachte handen die je onder handen nemen. Vervolgens kroop ze lekker bovenop me om met haar hele lichaam de olie goed te verdelen.
Het hele feest werd afgesloten met een handmatig hoogtepunt.
Naderhand nog even heerlijk fris douchen waarbij ze je nog even helpt met wassen.
Ze zit voor mei eigenlijk net iets te ver weg om het (veel) vaker te doen, maar als ik in de buurt ben, mag ze me nog eens helpen met ontspannen.
Tijdens de massage begon ik vooral te balen dat ze echt niets meer doet dan masseren. Van mij had er nog meer in haar pakket mogen zitten.
Vooraf even lekker fris douchen, op de tafel genieten van haar zachte handen die je onder handen nemen. Vervolgens kroop ze lekker bovenop me om met haar hele lichaam de olie goed te verdelen.
Het hele feest werd afgesloten met een handmatig hoogtepunt.
Naderhand nog even heerlijk fris douchen waarbij ze je nog even helpt met wassen.
Ze zit voor mei eigenlijk net iets te ver weg om het (veel) vaker te doen, maar als ik in de buurt ben, mag ze me nog eens helpen met ontspannen.
Tijdens de massage begon ik vooral te balen dat ze echt niets meer doet dan masseren. Van mij had er nog meer in haar pakket mogen zitten.