Voormalig lid 42590
Newbie
- 1
- 18/06/24
- 2
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vind het een nette prijs. En qua opties het zijn haar keuzes wat ze wel of niet wil of toelaat ik respecteer dat. En ben wel benieuwd naar Roos. Spreekt vooral aan dat ze Nederlands is en redelijk in de buurt woont.Veels te duur en weinig opties , ik geen interesse .
Nou neuk haar dan en laat review achter voor ons , voor in de plaats alleen vraagjes te stellen.Ik vind het een nette prijs. En qua opties het zijn haar keuzes wat ze wel of niet wil of toelaat ik respecteer dat. En ben wel benieuwd naar Roos. Spreekt vooral aan dat ze Nederlands is en redelijk in de buurt woont.
Nou neuk haar dan en laat review achter voor ons , voor in de plaats alleen vraagjes te stellen.
Niet verkeerd! Dus pijpen zit in de prijs
+ 1Veels te duur en weinig opties , ik geen interesse .
Wil voor deze week of volgende week een afspraak maken hou je op de hoogteiemand al meer ervaring met deze meid,?
Okj wij wachten wel weer een paar weekjes om jouw review te lezen.Wil voor deze week of volgende week een afspraak maken hou je op de hoogte
( jij mag haar voor jouw alleen houden ) maar ja ze is een prostituee dus dan weet je het wel.Bij Roos geweest! Ze is echt een schat, Superlieve nette dame, Waarmee je ook nog eens goed mee kunt communiceren! En ze geeft je ook nog waar voor je geld! Ik zou zeggen een aanrader! (maar het liefst zou ik haar voor mezelf houden)
Voor mij is ze alleenOkj wij wachten wel weer een paar weekjes om jouw review te lezen.
( jij mag haar voor jouw alleen houden ) maar ja ze is een prostituee dus dan weet je het wel.
Dat is je dan gelukt ze reageert nergens op hahaVoor mij is ze alleen
Je maakt me nieuwsgierig.....Op kinky en whatsapp niet helaas. Mocht ze wel reageren maak ik een afspraak. Gelukkig wel een andere mooie dame gevonden en inmiddels 2 afspraken verder in een week tijd